Gå til innhold

DUKKE.......Hvilken dukke elsker deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1 år gamle datter skal få dukke til jul, men det er så mange å velge mellom.... noen som er spesielt bra???

Skrevet

Du behøver sikkert kjøpe en av de dyre dukkene til en ettåring. Min ettåring er veldig fascinert av Miracledukken, men den inneholder så mye elektronikk at den lett blir ødelagt av en uforsiktig snuppe.

Jeg tror det er greit at hun får ei dukke som ikke er alt for stor, slik at hun klarer å bære den rundt. Lillejenta vår er mest glad i en mellomstor dukke med myk kropp som hun fikk til ettårsdagen sin. Hun liker Barbiedukkene til storesøsteren også, men de synes ikke jeg er så passende for en ettåring.

Skrevet

Hmm...sikkert IKKE kjøpe ;o)

Pass bare på at øynene og andre detaljer sitter skikkelig fast, så er det ikke så nøye hvilket merke det er.

Skrevet

Kålåker dukkene! Myk krop! Litt stor å bære rundt for en 1-åring kanskje. Eller så er de fine.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kvalifiserer da jeg har en liten gutt som er veldig glad i "babyen" sin - en liten barnebabydukke i plast som kom med et basseng. Jeg tror ikke det er noen som er spesielt bra når det gjelder dukker - men å ha en som ikke er for stor er nok lurt. Vi har gitt bort en babydukke i stoff med magnetsmokk til en liten jente. Husker ikke hva den heter. Den er hennes absolutte favoritt. Vi syntes også det virket deilig å ha noe som var mykt og ikke hard plast. Ulempe er at den blir mer skitten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...