Gå til innhold

Mister sååå mye hår!


-carina-

Anbefalte innlegg

Må rense sluket hver gang jeg har tatt meg en dusj, det er fullt av hår! Lurer på hvem av oss som blir mest skallet etterhvert, jeg eller babyen?!

 

Flere av dere som har begynt å miste håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg rekker opp hånda!

Hvis jeg har hår igjen til jul så er jeg fornøyd :-/

Mister ekstremt mye hår ... det er hår overalt og jeg begynner å bli skikkelig lei av det :(

Hvor lenge holder man på sånn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å miste hår! Trodde det var noe som forekom i svangerskapet mer enn nå... og har vært fornøyd med at min tykke manke har forblitt som den var. Men dengang ei altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også mister vannvittig med hår. Dusjen blir tett støtt og stadig. Håper det stopper opp snart. Lillegutt får en hårball i neven sin bare han kommer borti håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi mister visst mye hår fordi vi mistetmindre hår enn normalt under svangerskapet. Så da skulle det ikke bli helt tynt heller, håper jeg.

 

Det er hår overalt, og det verste er at babyen får hår i munnen etter å tatt et godt tak i håret og putter handa rett i munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg i igjen med hår i rompa!!hehe.

Ikke nok med at det e hår overalt, men har slitt med sinsyke floker i underhåret. Så nu e det kuring av håret jevnlig for å få greid det:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg:) Begynte å bli litt bekymret jeg. stakkars lillemann har jo hår i munnen hele tiden..håper det gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...