Gå til innhold

når begynner man å røyte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter graviditeten? hørte det var når ammingen var i gang, men når ca da? jeg vil ikke røyte, men har vel mistet 5 hårstrå på 3 mnd..;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte vel å røyte etter ca. 2 mnd. og sluttet å røyte etter halvannen-2 mnd etterpå.

Skrevet

2mnd etter at du begynte å amme altså? æææ..da begynner jeg å røyte rundt jul da jo...jaja, så er det vokst ut igjen til sommeren..

takk for svar!

Skrevet

ca rundt 3-4 mnd tror jeg... helt vilt med hår jeg mista.. måtte renske dusjen hver gang jeg hadde dusja omtrent.... når jeg hadde vaska klær så var det tjukt med "hårballer"... men en mister visst ikke hår mens en er gravid, det du ikke mista da mister du "nå"....

:o) hår overalt!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Har fullamet i 2 mnd. nå, men røyter fremdeles ikke!

Skrevet

Altså ikke mer enn vanlig :-)

Skrevet

jeg røyter ingenting! ;O) jeg hadde en runde med håravfall for 5 år siden pga sorg, og da fikk jeg høre at man "skifter" hår ca hvert 7.år., kanskje jeg slipper??? har ikke ekstremt tykt hår nå, ganske som vanlig tror jeg.

Skrevet

svar til meg?? mister ikke mer enn vanlig nei... på en måte.. bare at du mister alt på en gang...

Skrevet

Jeg begynte å røyte ca 1,5 - 2 mnd etter fødsel, og det fortsatte i ca 2-3 mnd'er. Mistet enormt med hår. Under graviditeten tror jeg at jeg nesten ikke mistet et eneste hårstrå, så håret ble jo nesten dobblet så tykt som til vanlig, men den gleden varte ikke lenge nei.. ;) Har ca samme hårtykkelse nå som før svangerskapet.

Skrevet

3 mnd etter fødselen! ganske nøyaktig :o) da ramla det masse av i dusjen og overalt, og røyter enda! og lillemann er 6 mnd

Skrevet

Pga fødselen (at morkaken er borte) røyter man vanligvis kollosalt rundt 3mnd. Har ikke noe med amming å gjøre.

Skrevet

jeg begynte å røyte ca 2,5 mnd etter fødselen, men har heldigvis sluttet nå. Sønnen min blir 5 mnd om noen dager.

Skrevet

Tror ikke jeg merket noe håravfall når han var 3 mnd? Men når han ble 5 begynte det...og mister fortsatt kollosalt...er 8 mnd.

Skrevet

uaaah! Mister ALT håret, jeg.. Begynte nå, gutten er 4 mnd.. hvor lenge holder dette på?? Vil nødig gå skallet på julaften:-)

Skrevet

Hmm begynner å bli litt tynn i sidene synes jeg, sambo sier han ikke ser det men jeg legger veldig merke til det!

Uff, ja jeg begynre vel å røyte da han var et par måneder gammel og nå er han 4, og jeg røyter like herlig enda, helt grusomt...

Skrevet

Jeg røyte i starten av svangerskapet... Har kommet masse hår etterpå...

Skrevet

jeg begynte å røyte ca 2mnd etter fødselen... noe så forferdelig mye også...huff...blir så fortvilet atte...=/ menmen...går vel over snart:)

Skrevet

Begynte vel sånn ca fire måneder etter fødsel mener jeg å huske. Ikke bare at jeg røytet som besatt, men håret ble klurete og umulig en periode. Ikke akkurat lett å gre for å si det sånn!, mye av tida var alt håret bare en eneste stor klure Men det bedra seg nå etterhvert heldigvis.

Skrevet

ca tre mnd etterpå eller noe sånt..varte iallefalli to mnd..

Skrevet

Har ammet jenta mi hele tiden og ikke røytet i det hele tatt. Hun er nå 6mnd og 3 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...