Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hvor gammel er jentene når de begynner skjønne vitsen med dukkevogn og dukkeseng........ Mi prinsesse blir 1 år til jul...........ehh....litt tidlig??
Darth Vader Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg har en gutt på 17 mnd - og han har skjønt vitsen med dukkevogna og dukkeseng i mange måneder. Men om du kjøper dukkevogn - husk å ikke kjøp en sånn stor en som hun ikke klarer å hanskes med. Kjøp en som er passelig liten til en ettåring.
1974 Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 min fikk dukkevogn og dukke til 1 års dagen og det var stor stas! Hun begynte å trille vognen og stelle med dukken sin med en gang...hun driver å skal mate den og gi den smokk og bærer rundt på den...så ikke for tidlig nei:)
barbamamsen Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Lillesøster begynte i bhg da hun var 10 mnd og lærte fort dette med dukker og dukkevogner og slikt;o) Guds lykke at storesøster faktisk har to babyborn dukker og tre dukkevogner som kan lånes;o) Her er favoritten ei dukkeparaplytrille.
Kakeåndsen Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Vesla mi fikk baby born dukke til 1 års dagen. Den mater hun, koser med og legger i vogga. Eneste aberet er at den er litt tung for henne, sånn at hun til tider blir litt sint for at hun ikke klarer å bære den så langt. Til jul er hun 13,5 mnd, og da ønsker vi vogn, men bare en type paraplytrille siden de store vognene blir litt for store for ei snuppe som ikke er 80 cm ennå.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Snuppa her er 16 mnd i morra og hun har lekt med dukke og dukkevogn i et par mnd nå. Hun synes det er kjmepegøy . Bærer rundt på denne dukken støtt og stadig og kysser, koser, mater og duller Veldig koselig å se hvor masse glede hun har av dukken sin
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Min lille gutt har også absolutt forstått dukkevogn - synes egentlig de gåvognene fungerer best, men han liker å trille alle typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå