Gå til innhold

Flere som er litt forsiktige?


Fått gutt nr 3 :)

Anbefalte innlegg

Er på min 8 uke nå og har to barn fra før. Tar meg i det selv at jeg har blitt mere forsiktig med bevegelsene, feks løper helst ikke og gjør ingen brå ting. Er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hi, hi.... Jeg måtte låpe noen få meter før o dag, og det må ha sett helt kårny ut. Jeg vraltet bortover i en helt spesiell stil. Helt fantastisk. Så nei, det er nok ikke bare deg nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det akkurat på samme måten. Tenker at jeg begynner å bli gammel..;) Var ikke sånn forrige gang. Rart å høre at tanker man tror er helt individuelle tenkes andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tidligere ute når jeg skal ta bussen så jeg slipper å løpe, hater å være på steder med mye folk slik at noen kan dulte borti magen min, reiser meg ikke like brått som før, har sluttet med te (selv om litt ikke er farlig i det heletatt. Det verste er vel at jeg har nedlagt sex-forbud overfor min stakkars mann, frem til vi har vært på kontroll neste uke, for å være sikker på at det ikke kan skade den lille på noen som helst måte! (Prøver å være grei med ham på andre måter da ....)

Føler jeg er ganske hysterisk, men er det frem til jeg har vært på kontroll og fått grønt lys for alt jeg ikke tør gjøre nå!

 

Gleder meg til kontrollen er over og jeg kan leve litt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...