*Angelface* Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Bare et lite spørsmål til.... Du sa du så en gutt...det er ikke den gutten jeg har fra før...? (jeg 290384 han 130871) Tusen takk for at du tok deg tid;)
cec26 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Når har du termin? så skal jeg se engang til...
*Angelface* Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 Siste mens var 27 sep 06... så termin er mellom 6-13 juli vil jeg tro... Har ikke fått konkret. Tuuuusen tuuusen takk!!
cec26 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg får liksom opp denne gutte følesen på deg da... men ser en jente p ådeg og... men tror ikke hun kommer enda altså,,, ser to gutter og en jente... Jeg ser at du har kjempe lyst p åen jente denne gangen... og jeg veit akkurat åssen du har det... Jeg har en gutt fra før av og hadde sååååååå lyst på en jente nå... Men UL sa gutt... men jeg skal ha 3 barn da... så jenta kommer tilslutt på meg... Men det vikigste er jo at alt er bra...
*Angelface* Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 Hehe, rått... Kan du se at jeg har sååå lyst på det?? Det er en selvfølge at jeg håper den skal være frisk... Ps: Tror du på ringtesten, nåltesten og det kinesiske kartet? Og isåfall, hva mener du er til å "stole på"? Du er snill du som bruker en lørdagskveld på oss uvitende:)
cec26 Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 hihi...) ja, det kan jeg se... det lyser av deg... Du tenker på alle de fine klærene og alt det fine stæsjet...Det er sååååå mye fine jenteklær... hihi.. Jeg tror ikke så mye på noen av de jeg da... Men hadde jeg hatt deg i nærheten så skulle jeg brukt en stein over magen på deg... den pleier å svare meg ganske riktig når jeg er i tvil
*Angelface* Skrevet 11. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2006 Ja, du sier ikke det... hihi:) En stein når du er i tvil sier du ? Er du litt i tvil da...*lure* Hvor holder du til?hihi. Takk så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå