Gå til innhold

ÅÅÅ.. det er vanskelig å vente!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm til uka... Masse symtomer og føler meg helt lik som forrige gang jeg var gravid, men man kan jo ikke være helt sikker! ;o) Vanskelig og ikke teste for tidlig! Flere i min situasjon?

Noen som har opplevd masse luft og løs mage i begynnelsen? er det et symtom? Kjempe kvalm også, men vil ha mat for det.. Så det virker ikke som en omgangsyke. Hva tror dere?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende! Krysser fingre og tær for deg! Det høres jo lovende ut hvis det var sånn det kjentes forrige gang også?

Har også IKM til uka og holder på å gå på veggen. Ventinga er fæl.

Alle symptomene jeg har er akkurat som når jeg er premenstruell.... så det ser litt kleint ut, men håper likevel, jeg.

Masse lykke til!

Skrevet

Hei Miranda=) Ja den skriver jeg under på!!! hele denne uka har sneglet seg avsted for meg også..har ikm på tirsdag. Synes jeg har hatt en del symptomer jeg også, som voksesmerter, litt ømme pupper og vondt i magen og nedi der. Og idag så har jeg blødd bittelitt også...vet ikke helt hva d betyr, men d viser seg vel raskt i løpet av natta... Jeg tenkte egentlig å teste i morgen tidlig, men det kan jo hende jeg slipper d...huff, hadde et håp til denne gangen...jaja.. Når er d du har ikm da? :o)

Skrevet

hei! Det er så hyggelig med koselige svar! Jeg felte meg akkurat lik forrige gang, hadde den samme magefølelsen. Tingen er den at jeg ikke helt vet når ikm er. sluttet å blø etter SA 19okt. fikk ikke helt positiv el-test, men den var mest positiv tirsdag, onsdag for 1 1/2 uke siden. Begynte med symptomer for en uke siden. De sikkreste tegnene mine er at ringen nundt brystvorten er blitt større og brunere også har jeg kjempe vondt i korsryggen. dette har jeg aldri hatt andre ganger enn når jeg var gravid! ; ) Krysser alle fingrer og tær for dere også!

Tester vel på onsdag! Vi får bare finne på masse morsomt så tiden går fortere!

Skrevet

Heisan!

Vi er visst ganske likt denne mnd. Jeg sluttet å blø etter sa, 17. okt. Fikk positiv el-test 31.okt. Jeg vet ikke hva jeg skal tro med symptomene denne gangen. Men det likner unektelig på sist. Trøtt, våkner tidlig om morgenen, vondt i ryggen, svimmel og begynte å spotte på torsdag. Problemet er bare at jeg forbinder denne spottinga med sa'en. Sist spottet jeg før mensen og begynte igjen 2 dager før det gikk galt. Fikk også bare svake tester sist, håper på sterkt resultat denne gangen. (forhåpentligvis positivt :-)) Har tre tester i hus, veldig fristende å teste... SKAL vente til onsdag, da har jeg fri på jobben!

Skal følge med på deg, lykke til :-)

Klem

Skrevet

Da tester vi begge på onsdag da! så spennende! Håper det klaffer for oss begge vi fortjener det!

Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...