Micha.. Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 jeg er akkurat kommet inn i 3.trimester, men jeg er dritlei.. synes det er koselig å gå gravid altså, men synes bare det at tiden ikke går fremover i det hele tatt...... 1. trimester var ok, fordi da ville du bare at de skulle bli inni der og ikke komme ut, mens 2. trimester bare har sneglet seg avgårde og jeg synes det er et under at det er over.. nå lurer jeg på om dere synes at 3.trimester er minst like langt eller går det fortere enn jeg frykter??? er så utrolig utålmodig, og veldig klar for at hun skal komme ut.. misunner dere som er fødeklare..
Mamma'n til Julian Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Synes siste trimester har gått kjempefort. Ingen plager bortsett fra litt bekkenløsning og at det er tungt. har plutselig bare 9 dager til termin. Hjelpes!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes 1. og 2. trimester sneglet seg av gaarde. Mens det 3. trimesteret har gaatt kjempe fort saa langt. er 35 uker i dag. Plutselig er det bare 5 uker til termin. Jeg har vaert i fin form hele svangerskapet og trodde at det skulle vaere mye tyngre naa mot slutten, men er fremdeles i topp form og haaper det varer.. Har vaert i jobb hele tiden og tror det gjor at ventetiden blir kortere.
seff Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg synes det begynner å bli tung fysisk nå, på mange måter, og er VELDIG klar for å møte den lille...Men alt i alt så synes jeg 3. tri er bedre enn 1. og 2. , pga 1: Ekstrem kvalme til rundt uke 18 - ingenting er i nærheten av den råtne kvalmen .-) 2: Tiden i 3. tri går mye fortere. Også er det veldig koselig å kjenne såpass mye liv og bevegelse i magen :-) Nå som det begynner å bli litt tungt og man er litt utålmodig (selv om man bare er i uke 32 som meg..hehe..), gruer jeg meg heller ikke så mye for fødselen lenger, for jeg vil SÅ gjerne møte den lille tassen :-)
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Jeg syntes 2. tri gikk tregt, men nå flyr ukene avgårde! Håper det blir likedan for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå