Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 SKO.......... Jeg har ett barn på snart 11 måneder. Men han går ikke, og ikke reiser han seg opp heller. Så han har dermed ikke sko. Har vert å hørt ang sko, på skobutikk, men de vil han skal greie å stå først. Vel, iallefall, det jeg lurer på er følgende: Hva har dere på føttene til ungene når dere skal ut? Jeg mener ikke når de sitter nedi en god varm pose i ogna ol. Men når de bæres inn og ut av bilen, når dere skal på butikken og handle og lillegull sitter i handlekurven og dingler med beina..... Jeg var på rema 1000 og handlet her i går, ute var det skukkelig drittvær, sludd og vind. Og jeg fikk ett par stygge blikk når jeg bar ungen fra bilen og inn.......hadde jo jakke og lue, men så bare labber på beina..... Hmmmm Hvordan gjør dere dette? Kan ikke overkle ungen heller, om det er surt ute, for det er jo varmt inne i bilen, og på handlesenter ol.....' Men dette med fottøy til de som ikke bruker sko enda.... ???????????
*Magic* Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg har kjøpt vind og vanntette lobber. Disse er veldig fine, og gode og varme. Ull innerst, så da holder tassen seg god og varm på føttene. Anbefaler disse:)
yasmina Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Du får kjøpt skikkelig gode tøysko ( ikke skikkelige sko) på barnebutikker,slike utstyrsbutikker. Vi brukte det på lillegutt.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 jeg bruker sånne ute tøfler.. husker ikke hvor de er kjøpt.. men har et par forrskjellige.. noen som er godt forèt og andre bare flis- tøfler..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Vi har kjøpt sånne ute tøfler eller hva jeg skal kalle det. De er vind og vanntette og med ull innerst. Har de på når han er ute å leker også. Vi kjøpte på barnebutikk og er av merket troll..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg har ett par slike reimatec lobber eller hva det heter. Men de er alt for store, de faller bare av når jeg bærer ungen eller lødter ut/inn av bil....
WWJD Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 samme typen har jeg også, Wivi, men polarn o pyret sine. Kjempe gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå