Gå til innhold

Hva ligger SF målet deres på da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg målte... det var i uke 24... da lå den på 22 cm... akkurat på den røde streken...

Skrevet

jeg lå på 25 cm i uke 25..vet ikke om det er vanlig.men nå sier alle til meg at: du er SVÆR! =) jeg er nå i uke 29.

Skrevet

Ligger fint på den røde streken eg og... 24 cm i uke 26..

Skrevet

SF målet var 25 på kontroll i uke 25... Føler meg diger.

Skrevet

Jeg var og 25 da jeg var 25 uker. Helt øverst på kurven, så vidt innenfor normalen :-) Men er ikke såå stor egentlig. Var sånn sist også, og fikk ei tulle på 3600, så er ikke bekymret over et stort barn akkurat. Hadde mye fostervann fikk jeg beskjed om :-) Kjekt å ha litt å svømme i!

Skrevet

I uke 25 var målet mitt 24cm. Syntes det var stort, jeg.... Håper ikke det blir en kjempebaby!

Skrevet

har ligget nøyaktig på den røde streken hver gang.. ;)

Skrevet

i uke 25 lå det på 25cm. Var på sykehuset for en ekstra sjekk pga magesmerter,og da fikk jeg vite at hun var 960g,og normalt for den uken var visst 750g,så her frykter jeg en kjempebaby tilslutt;)

Skrevet

Jeg i uke 25 + 5 og ligger på 23 cm

Skrevet

Idag var det 26 cm i uke 27+6. Litt over den røde streken. :-)

Skrevet

Jeg er 28 i dag og målte 25 cm, ganske på den røde streken...

Skrevet

Jeg er 27 i dag og var hos jordmor i dag også. Målte 27 cm :) Litt over den røde streken...har liggi litt over den røde på de 3 målingene jeg har hatt :)

Skrevet

Jeg er 26+0 idag, var nettopp på kontroll og fikk målt SF-målet til 27. Det er visst helt i toppen av det grønne feltet, men legen sa at det var helt fint. Har ligget over den røde streken hele tida jeg...

Skrevet

Kontroll hos jm i dag 29+1 og 28 cm litt over rødstereken men men fikk en på over 4 kg sist så det er sikkert en sammenheng der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...