Gå til innhold

Da er alt babyutstyr i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi å handlet, fikk engangsstønaden for 2 dager siden. Å vi har nå kjøpt ALT (vertfall som vi kan huske) vi trenger til jenten vår kommer:D

Det var utrolig gøy å handle, å jeg kjenner at jeg blir berre mer og mer utolmodig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt :-) Selv har jeg det meste fra forrige mann, så ikke mye som må kjøpes inn denne gangen. Men har begynt å vaske babyklær, herregud så bitte små de er!!

Skrevet

Dette er vår første så vi hadde INGENTING. Har kjøpt noen få klesplagg, men berre en genser og bukse som sikkert kommer til å passe i det hun kommer ut. Vi kommer til å få en veldig liten jente. Men jeg har funne ut at jeg gidder ikke å bruke mye penger på klær, for vi kommer nok til å få en del.

Skrevet

Det kommer alltid masse klær! Vi fikk en hel haug sist. Mye hvitt, men også endel typisk gutteklær. Denne gangen får vi en jente, og jeg har kjøpt noe til henne, men hun skal få bruke brorens klær også :-) Jeg måtte bytte masse sist, de fleste ga oss klær i str 62 og 68 og det er jo måte på hvor mye man trenger. Men alt i alt, jeg har ALT for mye klær allerede!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...