Gå til innhold

3 uker på vei og på julebord??

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått vite at jeg er gravid!!! Men....nå skal jeg på julebord neste helg. Har ikke lyst at kollegaene skal få vite at jeg er gravid helt enda, det er så ferskt. Men....hvordan skal jeg forklare at jeg ikke drikker?? Har ikke lyst til å droppe julebordet heller. Og mine kollegaer vet at jeg alltid drikker litt på julebord og fredagspils. Noen tips....???

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var ute med jobben forrige uke. Jeg takket ja til et glass rødvin som jeg bare nippet såvidt til. I festlig lag har de aller fleste nok med sine egne glass, og det var ingen som fulgte med på hvor mye jeg drakk. Tenk på deg selv - sitter du og sjekker hvos mye folk drikker og om de har tømt glassene sine? Etter middagen kjøpte jeg en alkoholfri drink i baren, og gikk hjem ganske tidlig fordi jeg ikke følte meg helt bra. Som også var helt sant - er jo både trett og kvalm om dagen. Ingen merket noe. Tror det er mest vi som tenker på om de andre merker noe.

hei..har det veldig greit jeg..har julebord både 25 og 1desemer. da er jeg 6 og 7 uker på vei. på det første må jeg kjøre, fordi mannen er hjemme med ungene. på dett andre skal jeg kjøre fordi det er jobb dagen etter

dere er heldige som kan bruke kjøre-unnskyldningen, men den holder ikke helt når du bor i by og når trikk, buss og bane er mye enklere å bruke enn bilen..og når bilen ellers aldri brukes til å kjøre til jobb med..:) tror jeg får satse på en annen unnskyldning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...