O.Brumm. Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 på bim ikveld... Jeg lurer så på om jeg har blitt gravid denne mnd. Greier nesten ikke vente. Har ikm om 1,5 uke. Hadde sex på første el dag, men ikke den andre. Men tror dere sjangsen er der alikevell? Siden spermen kan leve over/opp til et døgn... Har hatt endel vondt i magen idag også litt oppblåst i magen..men merker ingenting annet. ER DET VANELIG Å MERKE SYMPTOMER SÅ TIDLIG?????
Kobra Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hei! Jeg er ca 5 dpo....altså også ca 1,5 uke til ikm...jeg kjenner mange symptomer...det stikker og murrer, både i bryster og i livmor(?) vondt i ryggen idag... Vi og hadde sex på første el-dag....men ikke dagen etter...tror vel det skal holde... =) Vi får vel ta frem testen om en ukes tid...om vi klarer å vente da...hehe... Nei, nå skal jeg sette meg ned å se en gammel episode av X-Files...Ha en flott helg da DANSEGLAD!!! Klem
*Urolig* Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 ja,det var ganske stille :/ Men vi får lage litt liv vi da Jeg har egentlig ikke så mye peiling på sånnt..men det er jo mulig da Ha en fiin kveld!
Gjest Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Heisann!! Selvfølgelig har du stooooore sjangser!!!! Har en eg kjenne så blei gravid etter at de hadde sex 7dager før el!!!(hadde ikke sex etter det pga at samboeren reiste vekk. Det vanlige e at de kan leve opp til 5dager) Men da sa selv legen at dette va veeeeldig unormalt - men at det da va en selvfølge at det va en jente - og det va det!! Har hørt om folk så kjenne det 3 dager ette el - men det e og veeeldig sjelden! E ikke vanlig å kjenne noe før rundt 1uke ette el. Du kan jo ikke gjøre annet enn å krysse fingrene! Lykke til!!
O.Brumm. Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 Til kobra. takk for svar, Vi får krysse fingra for oss begge. kos deg med x-files og en fortsatt god lørdagskveld til deg også. Til drømmer om baby, takk for svar og ønske om en god kveld til deg også. Hvor er ale verpe glade damer henn i kveld mon tro?? Bare jeg som kjeder meg`??
Mina Sophie Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Hei Danseglad! Ja,stille her i kveld gitt... Artige å se litt og lære masse her inne,sluker jo til seg det meste da, når man venter spent på at det skal komme noen å klore seg fast i våre livmødre:) Ang symptomer...jeg skrev et innlegg her tidligere i uken ang veeeldig tidlig symptomer.. Lurte på om noen hadde opplevd det da.. Er i min første pp, så dette er for meg helt nytt.. Men, jeg venter IKM om 6 dager, altså 17 november. Vet dette kan høres sprøtt ut MEN; Jeg har vært småkvalm siden mandag, ikke kastet opp eller brekt meg, men en slags halskvalme.. Mandag til torsdag hadde jeg flere episoder med en rar smak (ligner metall) i munnen.. Puppene har verket i en uke nå, noe de ikke pleier å gjøre før en uke før IKM. En rar murre/kile følelse har jeg også hatt i magen hele uken,MEN; Alt dette kan være spenning og nerver fordi jeg holder på med noe jeg ønsker veldig, og jeg har heller aldri vært borte i noe av dette før...kroppen er rar, og kan spille oss et puss mer enn en gang. Vet det er veldig mange her inne som mener at symptomene kommer av HCG, og at det selvfølgelig tar sin tid før det er ute i kroppen,men, ingen er like.. Men jeg er fullt klar over at dette kan være tull i min syklus,spenningen og det som hører med når man begir seg ut på noe ukjent.. Men,da fikk jeg i allefall luftet det. Men jeg tror ingenting, prøver bare å slappe av, og regner med at TR dukker opp på fredag. (Å slappe av sa jeg...?? He,he det er ikke det samboeren min sier at jeg gjør ihvertfall... Men vi jenter er rare noen ganger. Vil så gjerne vetu. Gode "håper-det-ordner-seg-snart" klemmer fra
O.Brumm. Skrevet 11. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2006 Takk for støtten Ella-79. Er så "godt" å høre at flerer har det på samme måten... På jobb i dag kjentes det ut som jeg til tider var litt kvalm, men ikke slik kvalm jeg jeg har vært når jeg har omgangsyke for eks.. Men det er som du sier, det kan også bare være innbildning. Ikke rart så høyt jeg ønsker å bli gravid... I februar ble jeg gravid, og det hviste jeg ikke før jeg var 6 uker å veg. Da var fosteret uten for livmor og jeg mått ta en lap 2 ganger på 2 uker.. cluet er det at da hadde jeg ingen anelse at jeg var gravid!!! Men symptomene kan kanskje være forskjellige fra svangerskap til svangerskap.....?
Mina Sophie Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Ja,symptomene trenger jo ikke vær helt like nei...nå står jeg på bar bakke da, har aldri vært gravid før,ei heller aldri prøvd. Har sluttet på Cerazette pillen nå i høst, og regner med at det tar litt tid før kroppen vil ha "noen " boende her, vet ikke helt jeg...? Men du, så trasig for deg å måtte gjennom 2 lap`per på TO uker!?? Uffameg, hørtes slitsomt og trasig ut ja.. Men hadde du ikke noe vondt før de merket at barnet lå utenfor livmoren? Hvordan merket du det da? Du må ikke føle a du må svare altså,bare lurer jeg vetu:)
O.Brumm. Skrevet 11. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2006 Jo det går bra..Jeg merket bare kjempe sterke magesmerter og at smerten gikk nedover høyre ben dagen før jeg dro til legen. De trodde det var blindtarm betennelse. Jeg hadde for 2 dager siden hatt mens og tenkte ikke på at jeg var gravid, fordi jeg sluttet og på pilla samme mnd. Ven en rutine på sykehuset tok de en grav test og til min store overaskelse var den posetiv. Men jeg rakk ikke å tenke særlig på det før jeg lå i full narkose. Første gang fjernet de fosteret og blod annsamlinger. 1,5 uke etterpå måtte jeg inn på nytt og det litt travelt. Eggeleder var helt ødelagt og måtte fjernes på høyre side der fosteret hadde festet seg og 2dl blod ble sugd ut av buken. Etter det ble jeg frisk som en fisk, men hatt i stede hatt vansklighet med å bli gravid da.. Håper veeeeldig at TR holder seg borte denne gangen...
Mina Sophie Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Uffameien...ikke noen god opplevelse kan jeg tro... Men for hver ny måned er det håp og muligheter,vi får tenke slik:) Det skal nok ordne seg for deg skal du se, går nok ikke så lenge, så sitter spiren som støpt.. kanskje den allerede sitter.. Har du barn fra før? Skrev du det tidligere kanskje..? Litt fjern i såfall jeg da:) Jeg har hatt så mye spytt i munn i dag jeg(sorry for detaljene...),men det er kanskje fordi jeg er bitellitt såkvalm..Leter jo etter symptomer vetu,tihi.... skal krysse fingre og tær for deg og meg om at TANTA skal holde seg laaaaaangt unna en ni månederes tid nå jeg:) Vi må ha tro på dette!!! Kos og klem
O.Brumm. Skrevet 11. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2006 Godt med litt støttende ord.. Nei vi har ingen barn, så derfor er det også veldig etterlengtet. Jeg håper dine ord er sanne.. og ønsker deg også kjempe mye lykke til i tiden fremover ) Kos og klem tilbake..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå