Gå til innhold

Var på ultralyd, pga mor er redd for hovudstr........

Anbefalte innlegg

Skrevet

ME var på ultralyd nå på tirsdag, dette var ein ultralyd, eg hadde ønske om å ta.. Var veldig usikker, om eg ville veta det som legen fant ut eller kva eg ville, men UL blei det jallfall!! Det har seg slik at med 1. mann, så revna eg ganske mykje under fødselen, han var 39 cm rundt hovudet. Og nå ville eg sjekka denn babyen i magen, for enten å bli beroliga eller AVSKREMT.....

MEn legen han fant ut, at den lille i magen hadde det heilt bra, og var nå 33.5 cm rundt hovudet,med andre ord ikkje stor fare for at det kjem ut ei/en som måler 39 cm... Eg blei ganske letta ja!!:-) (hadde då 3 veker og 2 dager igjen til termin)

Det høyrer med i historia at, eg gav beskjed ganske tiligt, før legen tok ultralyd, at me ikkje veit kva kjønn det er!! DÅ var han rask med å trykke vekk journal sida mi på dataen, for der står det visst... Slik at min mann er nå ganske skråsikker på at ut kjem det ei jente.. Han meinte at han kunne så vidt skimte at det stod "jente?" ipå dataen...

Slik at eg held på å turne galen, for nå er eg skikkeligt forveten på kva som kjem ut.... Har "innstilit" meg på at det kjem ein gutt, for det meste har vore ganske likt under sv.skapet, og magen er nesten lik som sist gong... Hhmmmm...... Ganske trøttandes å gå her, å bare å gruble på kva som kjem ut!! Har termin 30.november.. Sjukehus beggen er endelig pakkt, har ei vennine som fekk 5 veker før tida denne veka. Blei noke stressa, så då blei beggen pakkt dagen etter på...:-)'

Ha ein fin lørdagskveld...

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde faktisk kjønnet kun ble registrert i legens hodet. Det er nok ikke en medisinsk greie å sjekke kjønnet, så det tviler jeg han har skrevet opp.

Skrevet

Heia. Skjønner godt at du er litt redd for fødselen når du revnet en del sist. Jeg er veldig redd for å revne. Skal kjøpe jordnøttolje og gjøre det jeg kan for at det ikke skal skje i allefall. Har enda tre måneder igjen jeg. Ville bare ønske deg lykke til med fødselen, og ha en finfin lørdagskveld du også!:)

Skrevet

Jo han sa faktiskt det at han hadde skrevet det opp. Min søster var hjå han når ho gjekk gravid med sine tvillinger, og då og hadde han skrevet det opp, sjølv om at dei ikkje ville vite kva det var. Så det er nok noken leger som gjer det for sin eigen del!??

Skrevet

Jaja, alltid noen merkelig leger. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...