Gå til innhold

look at mom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd mammaklær fra dette nye merket. Litt dyrt, men det ser kjempefint ut. Særlig den silkekjolen. Se www.lookatmom.no. Noen som vet hvilke butikker som selger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte både silkekjolen, skinnskjørtet og en genser. Jeg er bare kjempefornøyd og kan varmt anbefale LOOK AT MOM. Jeg er nå høygravid og føler meg virkelig lekker i disse klærne. Jeg skal på julebord om ikke så lenge og da blir det silkekjolen på meg :) Mannen min synes jeg ser rålekker ut i silkekjolen!

En venninne som fødte forrige uke bruker nå en genser hun kjøpte fra dette merket både når hun gikk gravid. Nå ammer hun og synes ammeåpningen er veldig praktisk. Hun er kjempefornøyd.

Jeg har en venninne som kjøpte silkekjolen bare fordi hun synes den var så kul - hun er hverken gravid eller ammende.

Forhandlere finnes flere steder: se www.lookatmom.no under menypunktet forhandlere. Jeg ser der at de bl.a. selger til: Ni Måner (Sandvika Storsenter), Svangerskapet (Majorstua, Oslo), Den Kule Mage (også Oslo) og butikker i Bergen, Stavanger, Sarpsborg. Jeg kjøpte mine klær via nettbutikken de har. Praktisk - og rask respons. Men - mine venninner handlet i butikk.

Skrevet

Ser at de selger silkekjolen på nanima.no til 1800,-. Skulle gjerne hatt råd til den, men det er litt i dyreste laget for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...