heme Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hei! Eg har ein mann som er ganske sikker på at me får ei jente denne gong... Og nå har han prenta inn i hovudet på vårs gutt, at denne jenta skal heite Thea... Men eg er litt usikker, for eg har ikkje lyst at ho skal begynne på skule, og der er 5 andre i klassen som heiter det same.... (hvis det blir ei jente då, det er ingenting som er sikkert) Er det nokon som veit koss mange THEA-er der er dette året....??? På navneguiden på denne siden, er det oversikt ifrå i fjor... Har termin 30. november.. IKKJE LENGE IJEN NÅ!!!:-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 har ikke peiling på hvor mange.. men Thea er jo et veldig fint navn! og det er vel viktigere enn om det er noen flere i klassen som heter det?
heme Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 JA det er eit fint navn! Men denne gong er det min tur å bestemme navn, for min mann gjorde det sist gong!!!! :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Syntes Thea er litt kjedelig jeg da, men det er min personlige mening...jeg er en særing...liker spesielle navn... Men ja, det er mange som heter Thea om dagen, det er jo fint da men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå