linala Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 På tirsdag fikk jeg "mens".. den var veldig forskjellig fra hvrdan den bruker å være. kortere å ikke mye blod. Siden torsdag har jeg vært veldig uvel/kvalm, trøtt og slapp og tisset mye. tok test i sta.. (billigtest) den var svaaaakt positiv.. tror ikke det er en skyggestrek, men vet jo ikke.. ble litt gira, så litt etterpå to jeg en til (hehe)... urinen var sikkert ikke særlig konsentrert.. den var helt negativ.. å nå blir jeg litt i tvil.. vær så snill å svar.. hvis det er noen som orker.. pliiiis`? klem fra
Anne-B. Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Hehe, det høres i alle fall lovende ut Du får vente over helga også teste da, selv om det er vanskelig å holde seg! Evt om du har flere tester igjen, så tester du i morra med morgeurin. Lykke til!!
Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Så lenge det va en strek der så kan det være du e gravid!! Men eg ville tatt en ny test imårå tidlig!! E ikke vanlig å få mensen vist du e gravid - men ingen regler uten unntak!!! Ta en ny test imårå!! Ska krysse fingrene for deg!! Hvor lenge blødde du og kor lenge pleier du å blø??
O.Brumm. Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Så spennende dette er... Jeg tror jeg ville tatt en i morgen tidlig jeg, for sikkerhets skyld. Hvis du får sove i natt da?? Man blir kjempe gira... Jeg håper for deg at den er posetiv. Lykke til!!
linala Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 hei igjen.. var litt på papiret på tirsdag, og senere litt (ikke rødt) på tampong.. blødde ikke mye i bind på ons.. men litt når jeg tørket meg.. tors var det bare æsj brunt å fred ingenting.. vanligvis blør jeg 1.-4 dag.. å sånn avsluttende æsj den 5. Er såååå vanskeli ¨å vente... men tror liksom ikke at jeg kan være gravid siden jeg har hatt mens eller hva det enn var:S
Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Hei igjen! Prøv å ikke ha for store forhåpninger! Men eg ville absolutt ha testa i mårå tidlig!!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå