Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Lyst til å se litt på meg og? Ka mnd klarer vi å bli gravide? Kor mange barn vil vi få og ka kjønn?? Takk 021175
cec26 Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jeg tror du blir gravid når det er kaldt ute.. og snø.. .nå vet ikke jeg helt hvor du bor... men her er det ikke noe snø enda..... Men jeg føler det er mørkt og kaldt ute når du tar testen... og den blir positiv lykke til:)
Gjest Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Bor i sandnes.... E ikke så ofte det e snø her.... Men får krysse fingrene for at det komme snø til jul da!;-) Takk for at du tok deg tid!
Gjest Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Må bare spør... Ser du noen hinder hos oss? Noe me bør gjør for å få det til? Eller e det bare til å slappe av å kose oss...?
cec26 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Hei... Egentlig ikke... dere bare treffer ikke helt... hvis du skjønner hva jeg mener? Men jeg anbefaller alle å prøve akkupuntur... det hjelper veldig mange...
Gjest Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Ja har tenkt på det! Har brukt el-test hver mnd(4mnd) så vett at vi treffer i forhold til el. Men problemet e at eg e så livredd for nåler... Men drømmen om unger e selvfølgelig større! Så kanskje eg bare må få fingen ut... Har blitt spådd av mange(har og vært hos en å betalt "litt" for det) å alle sier at jeg kommer til å bli gravid før nyttår... Har veldig stor tro på dette, men samtidig fører jo dette og til at jeg blir enda mer skuffa for hver mnd så går.... Ska tenke enda mer på dette me akkupuntur - men samboeren min e imot det..(pga han mene at me bare må slappe av så komme kjærlighetsbarnet) Så får se ka eg gjør... E bare sååå klar!
cec26 Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 uff... ja skjønner deg godt.... jeg er en av de heldige jeg da... første man satt på 1 pp og den i magen nå satt på 2 pp... Så jeg skal ikke klage... men jeg ser ikke noe feil på noen av dere... og mye ligger i det å slappe av... det er helt sant... du er gravid før Mars mnd... Det kan jeg nesten love deg med hånda på hjertet...
Gjest Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Takk snille deg!! Så heldige du e!! Takk for at du tar deg tid til oss "masete" kjerringer! hehe! Vist eg bare viste kordan eg kunne slappe av uten å tenke så mye på det! Må bare få uttrykke kor mye dokkår "spådamer"betyr for oss i denne vanskelige/kjekke perioden!!! Det betyr mye for oss at dokkår tar dokkår tid til oss!! Tusen tusen takk!!!!!!!!!!!!!!! Har heldigvis en fantastisk samboer som har myyyye større tolmodighet en meg!;-) E du langt på vei?
cec26 Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Tusen takk:) hyggelig å høre det... Ja, den slappe av greia er enklere sagt en gjort.... Men tenk nå at det kommer en baby, og du er gravid innen mars... så kan jeg tenke meg at du blir gravid før mars hvis du bare tenker at du ikke blir gravid neste mnd,,, hvis du skjønner tankegangen...hihi.. Jeg er i uke 26... T
Gjest Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Hehe! Når eg tilogmed drømmer at eg teste positiv seie det vel litt om kor opphengt eg e...;-) Du e heldige!¨ Tror kanskje eg litt opphengt i at min mor har sagt at det tok 1år før hun klarte å bli gravid med meg(eg e en attpåklatt) Men som du seie - eg ska prøve å tenke på noe annet! Men problemet e at eg slide litt på jobben og for tiden - e sååå tungt!! Jobbe i barnehage - å der e en sak så me vurdere å koble inn barnevernet...+ eg har pluttselig fått beskjed om at eg må holde et kurs om 2uker....Hjelp!! Har aldri hatt et kurs før.. Mye så skjer! Klare du å se noe ang det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå