Gå til innhold

Hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen!

Tenk at det e lørdag kveld å eg sitte hjemme alene å kose meg inne på BIM....Vett ikke helt om eg ska le eller grine.. Føler meg passe despo! Hehe! Har hatt lyst på unge lenge! Slutta med pillen i mars, men fikk ikke samboeren me meg på dette før i juli... Så har ikke prøvd mer enn i 4mnd, men det føles lenger!. Fikk besøk av tanterød i går, like kjedelig hver gang det!!! Uff! Jaja, trøsten e at nå kan jeg hvertfall kose meg med vin med god samvittighet!;-)

Samboeren e ute med jobben, å det e faktisk litt godt å vær hjemme alene for engangskyld!

Men fram til poenget mitt... Samboeren mene at vist eg bare klare å tenke på andre ting en unger, så vil me bli gravide med engang.... Så folkens...eg trenge råd!!! Kordan ska eg klare å "glemme" at me vil bli gravide... Noen så vett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann stine31!

Har desverre ikke særlig med råd til deg:-) For er det noe som ikke er særlig lett, så er det vel nettopp det å ikke tenke på baby, når man virkelig ønsker dette over alt på jord.

Er ganske ny prøver selv, slutta på piller i august. Nå hører det til historien at jeg ble gravid i 2prøveperiode, men mistet den lille nettopp, så jeg er vel tilbake i 1prøveperiode igjen da på en måte.Men tenker på baby ganske masse for tiden. og kunne gjerne ønsket å lære meg måter å slappe av med baby tenking.Men jeg er ikke hysterisk på området, og så lenge du ikke er det, gjør det vel ikke noe om du er litt opphengt i det?

Men ser det er veldig mange her inne som har en god del pp bak seg før de blir gravide, så det er ikke noe unormalt at du er i 4pp.

Har du prøvd å finne ut når du har EL?

Tror det uansett at det er umulig å ikke tenke på dette, men en ting som definitivt ikke hjelper deg er å være på BIM :-)

Jeg har sagt til meg selv at jeg skal ta pause herifra, men er fullstendig hekta!! Bim er vel egentlig litt teapi for meg og mange andre også.

Du ble nok ikke særlig mer klok av dette, men jeg hadde bare lyst å svare deg jeg!

Lykke til videre med prøvingen, håper det klaffer for deg denne pp!

*klem*

Skrevet

Hei du!

Takk for at du svarte meg!

Jada... Har brukt el-test i hver mnd!! Kanskje litt av problemet...litt for mye opphengt i det... Men det positive e jo at eg har funnet el i hver mnd - alltid i dag 13....!

Har tenkt på at eg kanskje ikke burde ha vert her inne så mye, men klarer ikke nå la vær!!! Samboeren min blir gal av at eg e her inne - mener at det bare forverre situasjonen..... Men vett jo at eg e like opphengt i det uansett...Så da mene jo eg at det e like greit at eg e her... tenke jo like mye på det uansett,,

Off.... eg kan jo ikke klage - som du sier - har jo ikke prøvd sååååå lenge! Bare eg så føle det! Men alle rundt meg blir jo gravide med en gang..Men men....

Så du har vært gravid... Men se fordelen med det - du vett at dokkår kan bli!! Det e jo bra!

Klem

Skrevet

Hei igjen!

He he har visst masse å ta meg til idag:-) Gubben ser en gammel film og jeg bimmer...

Joda har vært gravid nettopp, og har ei flott jente på 6 år. Før ho ble til, så hadde jeg itillegg en missed abortion...Så jeg vet jeg kan bli gravid tydeligvis. Men jeg har da også lett for å miste itilegg. Men nå er det jo 7 år siden sist jeg hadde et svangerskap, så føler meg som ganske ny på det igjen. For kroppen min er det sikker som å begynne helt fra start ihvertfall. Min mann har ikke vært klar for noe ny baby før nå, derfor er det så stort sprang fra datteren min til vi nå prøver på nr 2. (ny mann itilegg)

Har hørt at akupunktur kan hjelpe også, har du prøvd det? (uff nå råder jeg deg til å tenke enda mer intensivt på det..he he..blir visst litt feil det!

Og selvfølgelig har du rett på å føle at 4pp er lenge! Syns selv 1 pp føles kjempe lenge jeg. All den ventingen likssom. Og ja kjennes ikke særlig bra, når venninner og kjente blir gravide rundt en. Men jeg prøver så godt å tenke at det blir min tur en gang! 2 av mine nærmeste venninner er begge i 2.trimester nå, de vet ikke en gang at vi prøver. Vil ikke uroe dem med at jeg har mistet nå heller. Så får vi bare se når det klaffer igjen.

Min mann bare ler av at jeg støtt og stadig bimmer.Jeg prøver i utgangspunktet å ikke bry han altfor masse med baby snakk. Redd for at han plutselig får kalde føtter.Men tror han skjønner at dette bare er noe jeg må. Han snikleser bak ryggen min titt og ofte:-)

*klem*

Skrevet

Hei igjen! Har ikke prøvd akupunktur, men er veldig frista... Selv om eg e livredd for nåler!!! Men kommer ikke til å gjør det enda - vett at da ville min kjære samboer fått helt angst av meg! hehe! Han mener jo som sagt at vist eg bare slappe av så sitte spiren av seg selv,,,,

Men takk for godt råd!;-) Selv om det kanskje va det motsatte av de råd eg tenkte på;-) hehe!

Men du e god som klare å la vær å sei det til venner - det klarer ikke eg... det godt å ha noen å snakke med det om!

Får håpe at 5pp e rette perioden!;--) Men må jo se det positive oppi dette.. Vist ikke det e rette perioden - så kan eg feire nyttår me champagne sammen med gode venner!!(ska ha stor fest hjemme hos oss...)

:-)

Skrevet

Nå e det på tide at eg legge meg kjenne eg... Litt trøtt kan du si ette en laaaang dag! I måre e det opp å forberede et kurs eg ska ha!

Ønsker dere alle sammen en kjempe god natt!!

Klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...