Gå til innhold

Endelig sovet godt inatt!!!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Etter nærmere 3-4 uker med dårlig nattesøvn pga MYE spising på natta (mellom 1 og 3 timer mellom hvert måltid), så ser det endelig ut som det ordner seg igjen!!!!!

Snakket med hs for noen uker siden ang dette og spurte om det med grøt.Hun sa jeg kunne prøve litt og det gjorde vi, men det hadde ingen effekt synes jeg. Fortsatt opp mange ganger om natta, så da kutta vi det ut....

Denne uka begynte det endelig å snu! og inatt sov hun fra 7-01 og fra 01-6. Ville opp kl 6, men da er det ingen god morgen for mor :) Så da sov hun til 8.15!!!!!!!!

 

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg.... Det stabiliserer seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karsten har også tøyset litt med søvnen de siste 2-3 ukene. Har ikke spist så ofte som hver time, men har våknet mer på natta nå enn det han har gjort tidligere. Har vært et større problem med dagsøvnen her, vanskelig å få ham til å sove på dagen uten å bysse nå...

Jeg trøster meg med at alt er perioder! Plutselig har det gått over, så er det noe annet som har blitt et problem!

 

Det som er "komisk" er at han hadde en periode rundt 2mnd+ som han sov utrolig mye, 21-22 timer i døgnet i en ukes tid. Og jeg syntes det var så kjedelig!!! Skulle gjerne hatt en sånn dag en gang i blant nå ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...