Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Noen som har lyst til å møtes i Bergen? Kanskje vi kan få i gang et treff for oss i april klubben...tror vi er noen her inne (se innlegget under) I slutten av november kanskje? Håper å treffe noen av dere andre snart Snakkes!
2 barnsmor 81 Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jeg er med etter ultralyd, 23 nov, vil liksom vite at alt er ok først, har ikke vært på mer enn en kontroll, i uke 12. Har samme termin som deg tror jeg..har du vært på ultralyd?
Minilille Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Hei! Dette høres ut som et godt tiltak. Selv har jeg det hektisk frem mot jul, men hva med å begynne med en fast kafe dag i uken Evt legge ut her hvor/når man møtes.. så kan de som har anledning stikke innom de gangene de kan... for hvor lenge en måtte ønske.. termin 18 april
Fru Barbro von Kobro Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Hei! Eg har termin i mai, og vi er ein liten gjeng med termin i april, mai og juni som har hatt treff eit par gangar. Vi skal eigentleg ha treff i veka som kjem, men eg har ikkje tid denne veka, så eg veit ikkje heilt kva som skjer. Vi har avtalt treff på bim-treffsida og på 1. og 2. trim-sidene. Kjekt om de i april-klubben blir med oss neste gang
Lovehearts Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 det hadde vært kjempe kjekt. før jul ihvertfall engang! Jannike 20. termin 16. april
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Hva sier dere til et treff for eksempel på Fridays eller lignende en ettermiddag siste uken i november? For eksempel onsdag 28. november?
mariquita Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 Jeg er med - dersom det ikke dukker opp noe uventet
Gjest Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Heisann! Da har jeg lagt inn et treff på BIM-treff onsdag 29. november kl 18.00 på ERA! Håper dere alle kan da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå