Gå til innhold

hvor lenge dårlig etter å ha mista? samme som skravlesiden..

Anbefalte innlegg

Hei jenter!!

Jeg mista lille spira mi for ca halvannen uke siden, var da 2 måneder på vei, og føler meg fortsatt laaaangt fra bra.. Er kjempe øm i magen og har vondt av gå, stå eller sitte lenge av gangen.. og er kjempe kvalm, og har kasta opp flere ganger.. fler som har hatt det sånn? og hvor lenge var dere dårlig?

takker for svar!!!

klem fra meg:)

Fortsetter under...

Hei!

Først og fremst så er det kjempe trist at du har mistet...Håper det går bra med deg.

Du skal ikke ha vondt etter en spontant abort...Ville absolutt anbefale deg å kontakte lege, så får de sjekket om du fortsatt har rester igjen i livmoren din..Har du hatt utskrapning?

*klem*

Du skriver ikke om du har hatt en utskrapning eller ikke. Jeg ventet ca like lenge etter en SA for tre aar siden, foer samboeren min sendte meg til legen. Jeg fikk utskrapning samme kveld, og var fin rent fysisk 2-3 dager etterpaa. Legebesoek kan vaere verdt det dersom du ikke har foretatt det enda. Jeg har ogsaa mest sannsynlig hatt en SA naa, men en del tidligere, bare ca 4,5 uke gravid, og jeg er i form naa etter 3 dager med bloedninger og foeler meg bedre i dag enn i gaar for eksempel. Lykke til!

Åh, d er så trist å miste:-/ Har gjort d jeg også en gang.. Da var d litt vondt et par dager for så å bli ekstremt vondt, men så må alt ha kommet ut, for etter d ekstremt vonde ble de helt bra:-) Da blødde jeg i to uker, men hadde ikke vondt i d hele tatt.. Jeg mista cirka uke ni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...