Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Har vondt hver gang jeg bæsjer, føler som om det er en kaktus som kommer ut.. å når jeg tørker meg kommer det ferskt blod på papiret. Kan det være hemorider? ser ingenting når jeg ser med ett speil, men de kan jo være innvendige. velger nå å være
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Høres veldig ut som hemorider. Er akkurat sånn når jeg er på do også, men jeg har i tillegg et par klumper utafor der:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Tenkte meg det var det ja... Hvordan får man bort hemorider da? HI
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Hadde dt også sån til ca 1 mnd etter fødsel, da gikk det over! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Akkurat sånn har jeg det også. Er nå 7 uker siden fødsel. Ser ingenting jeg heller. Hadde det sånn etter forrige fødsel også, men husker ikke hvor lenge det varte. I det siste synes jeg det har blitt verre og verre. Sist gikk det over av seg selv og det håper jeg det gjør nå også. Er nesten på gråten hver gang jeg er på do....
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Er nok det ja, jeg sørget for å få i meg masse fiber, spuste rosiner og linfrø, sånn at jeg kom meg ofte på do.. Treg mage er ikke gunstig, da blir det ofte verre.. Er normalt etter graviditet og fødsel pga press på endetarmen! Gidder ikke skifte nick,så nå vet dere det om meg:O)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 du får kjøpt resept fri salve på apoteket og så kan du bruke honning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå