Gå til innhold

Vintersolmedbolleiovnen,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:)

så hyggelig at du leter etter meg:)

Jeg har rett og slett vært litt nedfor, pga blødninger og sånn. HAr ikke følt at jeg har så mye å komme med her inne..

fikk ikke så gode prognoser sist jeg var på innvendig ul, og har på en måte avskrevet hele graviditeten litt..

Men så er det dette rare da.. jeg føler meg fremdeles gravid. iallefall er det mange rare ting som skjer med kroppen min!!

Så nå venter jeg (veldig) på ny UL i morra. Forrige gang fant vi fostersekk, men intet liv. Denne gangen må vi finne liv.. er spent ja!

Klokka halv to-to i morra faller dommen..

KJærsten tror ikke det er noe å bekymre seg for da, han syns fremdeles jeg er særdeles gravid.. hehe så får vi se da!

Jeg har iallefall blitt skikkelig "pløsete" rundt hoftene i forhold til hva jeg pleier å være (er forholdsvis slank og har IKKE spist mer enn normalt i det siste) og brystene mine er tunge, ømme og fått større brystvorter.. bare siden forrige ul..

Så hvem vet?:)

Hvordan går det med deg da, Wiccababe?

Så hyggelig å høre fra deg :)

Ønsker deg all mulig lykke til i morgen, å alt er nok fint skal du se :)

Med meg går det bra, sliten og trøtt så jeg er lite på nett om dagene. Men gikk inn i min 10 uke i dag å føler meg mer pigg enn jeg har gjort på lenge :)

det var godt å høre:) du skal se formkurven din blir oppadstigende en stund nå!

Jeg krysser fingra for i morgen, men har ikke kjempegode prognoser fått fra legen, så vi avventer veldig..

i dag tror jeg jeg har tatt igjen for de dagene jeg ikke har vært på BIM gitt, vært her alt for mye!!! (men det skal sies at jeg har rukket å gå tur, OG skrive et par skoleoppgaver til eksamen i morra samtidig...*flink*)

Du,, nicket ditt. er du Wicca på ordentlig?

*religionsfreak* jeg kjenner bare en wicca nemlig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...