Luca Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Jeg og papsen her står opp hver vår dag i helgen, og jeg da som regel på lørdag. Syns det er deilig å sove lenge på søndag, så lørdag er greit å komme seg opp:-) Så da jeg stod opp i dag, tenkte jeg som vanlig at det skal bli deilig å slippe å stå opp i morgen... Utover dagen i dag går det opp for meg at det er jo farsdag i morgen, men jeg er faktisk villig til å gjøre meg så upopulær hos min kjære at jeg står på min rett til å sove...og overser glatt at han bør få servert forkost, og ikke nevner noen ting:-) Så langt, alt vel. MEN, så nevner han i sted da vi var på lekeplassen med jentene at skal jo ut på middag med jobben...hæ!!! Det hadde jo jeg helt glemt!! Og mulig jeg er litt ego, og skipper farsdagsfrokosten hans, men han skal da tross alt få slippe å stå opp 3-4 timer etter at han kommer småbedugget hjem...jeg er jo tross alt menneskelig. Så etter å ha tenkt på dette en stund, føler jeg meg skikkelig lurt. Han må jo ha visst da jeg stop opp i morges og han kunne ligge der under dynen, at det samme kom til å gjenta seg i morgen. Så jeg har nå kjeftet litt, men han påstår at han selv hadde glemt den middagen. Lurt er jeg uansett føler jeg......
Muffinsmamma Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Dårlig gjort... Men ikke værre enn at du får både lørdag og søndag neste helg til å sove ut...mmm!
*Ulrikke* Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Her trenger jeg ikke mer enn en hånd til å telle de gangene jeg ikke har stått opp på et år - så jeg synes jo det høres ut som luksus... Men du får ta begge dager neste helg, siden dere nå først har den ordningen
Luca Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2006 Hmm, det har jeg ikke tenkt på...tror jeg går for den:-) Hadde tenkt å be en nabo sitte her mens jeg kjørte han dit han skal, men jeg gjør ikke det for å si det sånn:-) Han får komme seg dit på egen hånd... Han påstår her altså at han ikke tenkte på det selv i morges, for da hadde jo han stått opp i dag..men jeg kjøper ikke helt den altså:-)
Luca Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 Hah, jeg får besøk av 3 venninner istede jeg da:-) Jeg kunne ikke være med ut, så da tok vi det her istede....og da blir det vel et par glass vin tenker jeg. Og da har vel egentlig jeg like stor rett til å ha litt hangover i morgen som han, dette her blir ikke lett i morgen tidlig tror jeg...hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå