Gå til innhold

November: Ender sikkert opp i desemberklubben.. *syte*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det så stille, kan ikke tro at en fødsel skal være ett par ukers tid unna. Har termin om 14 dager, men føler på meg at det ikke vil skje før om 28 dager, hvertfall. Åååhhh, jeg er så sliten og lei! Det å bøye seg ned etter noe er ett sant mareritt, og jeg føler at alt faller i gulvet. Vurderer både det ene og andre, for motivasjonen til å gå en mnd til er minimal!!! Sex og lakserolje sammen, ja det kan vel slå an!?! Andre som vil syte litt sammen med meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv termin 30. november, og vil nok med stor sannsynlighet ende opp i desemberklubben. Selv er jeg imidlertid i topp form (bortsett fra konstant halsbrann og symfysesmerter), og føler ingen grunn til å syte. Jeg gleder meg over å være gravid, og har bestemt meg for å nyte hver dag som er igjen.

 

Men ikke misforstå. Har to barn fra før, og vet godt hvor oppgitt man kan bli mot slutten når man føler at ingenting skjer, og man lengter livet av seg etter å treffe den lille. Da jeg skulle ha førstemann tenkte jeg faktisk som deg at ingenting kom til å skje på evigheter, og jeg var nok litt kort mot samboeren min. Dette var kvelden før termin, og på natten våknet jeg av vannavgang, og noen timer senere var jeg blitt mor :o) Med nr. 2 opplevde jeg å gå 9 dager over tiden. Det gikk greit, men var jo egentlig litt av et sjokk ettersom jeg ikke hadde sett for meg den muligheten å gå over tiden, engang, så de dagene ble nok litt lange.

 

Denne gangen har jeg innstillt meg mentalt på å gå over tiden, så får jeg heller ta det som en positiv overraskelse dersom jeg mot formodning skulle føde før termin. Bare det ikke skjer i kveld, er jeg fornøyd, for nå skal mannen min straks ut på byen, for første gang på Gud vet hvor lenge. Det unner jeg ham virkelig, men det hadde jo selvsagt vært utgjort hvis fødselen skulle skje i natt, med mann som har drukket og en times kjøring til sykehuset. Heisan. Jeg skal føde, mannen min er full, kan jeg få en ambulanse????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hehe!

 

Eg å vil syte litt.. dakar lille meg!! eg syns så synd på meg selv. "alle" ahr fødd ... bare isje meg. eg havne helt sikkert i des gruppa:( har termin 30 nov,,, å mage følelsen min sier at det blir enten 3 el 5 des , som vil bli miin dag

 

Msn [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...