Gå til innhold

Noen som bor på Saupstad i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann... har ei datter på 8 mnd og vi er nyinnflyttet til Saupstad, og har lyst å bli kjent med andre mødre og babyer.. Noen å leke med...

Har ei datter på snart 8 mnd og er 25 år selv...

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg! Flytta hit i juli, er 24 år og har ei jente på tre og en halv måned :) Har ingen barselgruppe her.. Kanskje vi skal møtes og lage vår egne lille trilleklubb? ;)

Skrevet

Hei! Har du hørt med helsestajonen om å få bli med på barselgruppe da. Du bør vel passe fint inn i ei gruppe med barn født i mars 2006. Kan det stemme? Det er nok helt sikkert plass til flere der.

Skrevet

Heisann!

Jeg er 26 år bor på Bjørndalstoppen, like bortenfor Saupstad.

Har en gutt på snart 6 mnd :)

Er gjerne med å lager en liten trilleklubb, kjedelig å bare trille alene :)

Skrevet

Hvis dere går inn på DIB-treff til venstre på siden her, så er vi maaaaaaange jenter med babyer som treffes innimellom - bare å slenge seg med - kjempekoselig!:-)

Skrevet

Hm.. Mulig jeg er litt treig nå, men hvordan fungerer det? Har vært inne og sett.. Er det ikke samme gjengen som møtes hver gang? Kan jeg plutselig bli med? Og er det alltid i byen? Kunne tenke meg noen å trille sammen med her jeg bor jeg bare :)

Skrevet

Det kan vi godt, kanskje ikke beste været og føre å ut å trille på nå, men kan jo møtes inne en plass så kan de små leke litt.... eller se på hverandre? bli kjent... Noen av dere som har msn? adr min er [email protected] om noen vil prates der først....

Skrevet

Gøy om vi ble en liten gjeng som ikke bor så veldig langt fra hverandre da:)

La deg til på msn min jeg Melody:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...