Gå til innhold

tidlig UL

*We68*

Anbefalte innlegg

legen min søkte meg in på tidlig ul fordi jeg hadde mistet i MA i juli. men jeg fikk ikke ul før uke 12 enda de hadde lovet meg den i uke 7 - 8, men legen min hadde glemt å skrive hvorfor tidlig ul ble søkt på. og siden jeg er i 38 år så tolket de det jo som om jeg skulle ha ul for alder. jeg var egentlig veldig deppa for dette, for jeg ville ikke ha den ul og noen prøver om noe var galt. jeg klarte ikke tanken på å måtte ta et valg. men ul fikk jeg jo ikek før og jeg dro. og møtte en veldig kjekk lege, som spurte om jeg ønsket fostervannsprøve. nei sa jeg. Det var helt i orden sa han. så begynte han om duotesten. Jeg sa at det var jo akkurat det jeg var redd for med timen, og redd for å vite noe, og han forstod veldig godt. Jeg sa at selvsagt ville jeg vite om han så det var noe helt fatalt feil. men jeg ville ikke ha prøver innsendt med prosenter tilbake. Og han var veldig forståelsesfull. så begynte Ul og jeg som hadde grudd meg for at det kansje var ikke noe der slik som da med Ma i juli ble eldig glad da jeg så den lille som lå der å sparket rundt :-)

han undersøkte og forklarte veldig godt om alt. hjertet var veldig fint og vanlig størrelse på. så sa han plutselig" der er jo nesbenet" og jeg sa, det var jo stort å fint hehe. han var helt enig. tror han sa det fordi han viste jeg viste hva han så etter, og for å vise meg det var helt ok. så så han liksom videre, og jeg irriterte meg for at han så ting jeg ikek så..så jeg sa like godt" og nakkefolden ser jo veldig fin ut ;-) " da målte han den og den var 1,4 og jeg bare sa at jeg hadde hørt den burde ikke vær over 2,4 for liksom å få en bekreftelse. han sa at når den er over 3 så kan det være noe galt, men ikke alltid det heller. og jeg fikk beskjed om å ikke uroe meg for noen ting...alt var i skjønneste orden slik han så det :-)

måtte bare få ut litt av den frustrasjonen over denne ul som jeg ønsket for å se om barnet levde, men som jeg også viste om det med duotesten. så ble den veldig fin og jeg fikk målt uansett hehe.

og det er 4 mann jeg ser som vokser i magen min...men stadig like overrasket over hvordan de får til å se slikt så tidlig :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...