åsså jeg da :=) Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Har vært og handlaet aller siste av babystæsj i dag,kurver til å ha kluter og div over stellebordet:) så i kveld skal jeg styre og rydde litt med det, lage lasagne og sjokolademousse til meg og typen, og pakke ferdig de siste julegavene jeg har kjøpt Så driver typen å laster ned filmer, så regner med de siste timene går med foran boksen med digg og julebrus
mensana Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Får to vennepar på middag i kveld.. har stresset litt nå.. dekket bord og sånn.. Gleder meg til å få gjester! Blir koselig! Hun ene venter også desemberbaby, så det blir vel litt babyprat, tenker jeg.. Du da, anonym?
Smiley og Camilla Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 I dag skal vi på middag hos ett vennepar. Kommer til å bli veldig kjekt:o) Vet hva vi får å spise, namnam...
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Vi skal på middag til et vennepar av oss. Hjemmelaget pizza og rødvin (ikke til meg da) Blir kjempe koselig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå