FuriLaks Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hei alle sammen! Jeg er i uke 28, så jeg hører ikke til her ennå, men håper noen kan svare meg alikevel! Har hatt en del kynnere siden før uke 20, noen dager mer enn andre. Nå den siste uka har det tatt seg opp mye, det gjør ikke vondt da, men syns liksom det blir litt vel ofte. I dag har jeg opptil 6 kynnere i timen, er det MYE ?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Vet ikke helt om det er mye, men jeg har hatt såpass med kynnere lenge, hvertfall siden uke 18 eller sånn... Ikke hver time selvsagt, men innimellom. Særlig de dagene jeg har stressa fælt...
FuriLaks Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2006 Sånn har det vært her også, vært mer når jeg har stressa og brukt kroppen mye. Men i dag har jeg tatt det så med ro som det går an nesten, så derfor syns jeg det er litt rart... Men i uke 22 var jeg på ekstra UL pga dette og da sa jo jordmor at så lenge det ikke gjør vondt er det ikke noe å bekymre seg for. Så da er det vel bare noen som har mer enn andre da. Mens andre igjen sier at det ikke er bra med for MYE av det heller. Hmmm. Ikke greit å vite da!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Nei, det er den beskjeden jeg har fått og, at det ikke er farlig når det ikke er vondt. Er jo ikke vondt, men til tider litt ekkelt syns jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå