Missili Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hei! Jeg skal ha salat ved siden av middagen i dag. Har veldig lyst på fetaost. Står ikke noe om den er pasturisert.. Merket er Arla apertina. Kan jeg spise det da? Har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst på det
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg har spist fetaost jeg, jeg er fortsatt like frisk.. :-) Har ikke merka noe i det hele tatt.
**My little Miss drama and I** Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jeg å... salat med fetaost må man jo ha;-P
snartmammapåny Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 om jeg ikke tar helt feil nå så er produsentene pliktige til å merke upastaurisert ost. Så står det ikke noe om det så er den nok pastaurisert... Står sikkert om det på matportalen;) Husker selvfølgelig ikke hvor jeg fant info om dette, finner så mye rundt om på nettet så vanskelig å huske hvor alt er... men mener det bør stå på matportalen eller søk på googl så kommer d vel opp en del info;)
tina 79:) Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Gikk inn på Arla.no, og fikk opp følgende på Apetina Feta: ARLA APETINA Feta Marinert 300 g (150 g ost) Ingredienser Pasteurisert melk, salt, melkesyrekultur, osteløpe (mikrobiell), vegetabilsk olje, krydderblanding, sitronsyre. Næringinnhold per 100 g ost: Energi: 1120 kJ / 270 kcal. Protein 19 g. Karbohydrater 1 g. Fett 21 g. Det kan vi trygt spise! God middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå