Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Leser om alle de som har vært på UL og vært så uheldig at det er noe galt med fosteret!!! Føler med dere alle.. Hoff så trist å lese.. Bare noen uker til jeg skal selv og nå får jeg skikkelig vondt i magen ,vet jo at sjansen for at det skal være noe er der ,men man tenker ikke så mye over det før man lese om de som opplever det!! Vil nesten ikke dra jeg nå;-(.. Håper det går bra med dere alle, vi tenker på dere;-)
snartmammapåny Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 ja d er kjempe skummelt, jeg satt med hjertet i halsen på venterommet før ul. Hadde vel egentlig forbrett meg på det verste å hva vi skulle velge om det og det skulle være galt... Helt grusomt d de stakkerne har måtte gå gjennom:( Helt forferdelig synd i dem:( Heldigvis så går det bra med de fleste, så er vel viktig å ikke ta sorgene på forskudd... men kan være lurt å ha i bakhode hva en ul kan avsløre så man ikke blir "tatt på sengen" om det skulle være noe unormalt... Er et krafrig medisinsk vertøy i ul, å ikke bare noe som er kos og gøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå