supra-Embla kom 12.12 Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Nå har endelig magen senket seg og jeg er så glad så glad nå nærmer det hele seg, i dag bare 21 dager igjen........ JUUUHHHUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!
åsså jeg da :=) Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 *hihihi* er det en bra ting at magen synker altså???? *ikke vet jeg* 21 dager... det gjør jo deg til FØDEKLAR i dag det!!!! Gratulere gratulere du kan fra i dag av bare begynne å føde stor klem fra ho som har 49 dager igjen
Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 magen min har også sunket... men jeg har termin 6 dager etter deg (ul) mens jeg egentlig bare er 1 dag etter deg ifl. menstermin... fikk veldig lyst til å følge mensterminen jeg nå.. hehe gubben sa i dag til morran: herregud, nå går du jo snart med magan mellom beina!! hehe gratulerer som FØDEKLAR!! og lykke til videre!! klem, klem
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2006 Jeg prøver så godt jeg kan å presse jeg, m det hjelper ikke..... trur det har noe m at fødselen nærmer seg bare...og det er jo flott!!!!
popkind Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 ))) Tror også min er litt på vei ned??? Noen sier det, men jeg ser det ikke så veldig selv!
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 magen min har oxo sunket masse alle sier det og ser det selv oxo.. henger liksom nedover i en spiss.. hehe.. noen som vet sånn ca hvor lenge før fødsel det skjer?? er i uke 36 nå
Gjest Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Kommer min lengre ned nå, så sleper den i gulvet. Syns det er ekkelt å sitte, for akkurat som at jeg klemmer flat babyen når jeg setter meg.
Snupidupi Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Min mage sank ulitt etter mine ballettsteg på glatta førr ei stund sia... men ikke mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå