Desember17*overtid* Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Noen andre som vokner om natta av stikkende vondt i magen? Er det kynner eller kan det bare ha noe med littestillig kanskje. Eg føler vel ikkje at eg ligger på noen annen måte enn før heller, men no har jo tassen blitt større og da. Noen som kjenner seg igjen???
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg våkner ca kl 0330 HVER NATT, gjort det i tre-fire uker...ligger da våken i ca 2 timer med VONDT. Men vet ikke om det er vanlig, men det er utrolig irriterende, og vondt!!
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Godt å høre at der er flere m samme problem.... Jeg ligger ikke noe godt om natta lenger, får vondt i magen og hoftene... Ryggen klarer jeg ikke å ligge på, og ligger jeg for lenge på sidene får jeg konstant "tannverk" i hoftene.. Jeg våkner hver natt mellom 0330-0600, tar den vanlige tisse turen, og får nesten ikke sove igjen før langt utpå morgenen....slitsomt.. det er nok trangt inni magen for mange av bevegelsene til snuppa er skikkelige vonde!!!!!!
aeon Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 AAAhhh..kjenner meg så igjen....forresten så har vi to termin samtidig...17 des. Er bare plaget hele tiden synes jeg, prøver å ikke klage for mye, men vanskelig. Sover dårlig, kynnere, hormoner, magespreng, de jævla kvisene og hårene overalt, og konstsnt ubehag assa. Gleder meg til å få kroppen min igjen!
CiljaS Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Hei! Stikkende smerter er blitt mitt mellomnavn. Våkner særlig av det i morratimene, når jeg endelig har klart å sove litt. Er veldig vondt faktisk, det eneste som hjelper meg da er å stå opp, bevege meg litt eller sitte rett opp og ned, så går det over etter hvert. Dette er vel livmor som strekker seg og en form for modning i følge jordmor. Så vi er flere! Men snart er babyene ute! Termin om 3 uker.
Mamma til 3 <3 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Kjenner meg sånn igjen. Har det sånn selv hver eneste natt. Får vondt uansett hvordan jeg ligger. Glad jeg bare har 6 uker igjen til termen.
Maisie Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Har ingen stikkende smerter, men synes det er ubehagelig å ligge for lenge i samme stillingen. Får vondt i ryggen, hoftene og lårene liksom. Snur mye på meg, og magen bruker liksom litt tid på å falle til ro i den nye stillingen, må støtte den opp med litt dyne under. Av og til er det best å ligge halvt på siden/halvt på rygg, med dyna stappet godt rundt meg så jeg ikke "velver". Føler meg som en strandet hval...
FuriLaks Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 aeon, sier bare amen! og jeg er nesten 2 mnd kortere i svangerskapet enn deg... huff;)
Desember17*overtid* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2006 Tusen takk for alle svar, er godt å høyre at vi e fleire som sliter med det samme, da er det nok sikkert normalt hvertfall.....lykke til til alle.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå