anni69 Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Noen som veit kor lenge vi skal ta folat? Mangler 5 tabletter til eg er 12+0 Bør eg kjøpe ein ny boks?
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Sies at man bør fortsette de tre første månedene, men tror ikke det har noe å si om man fortsetter lengre enn det. Det er jo ikke et vitamin det er farlig å få for mye av, for eventuelt overskudd skilles ut i urinen. Synes å huske at de pakkene ikke er så alt for dyre, så jeg ville vel fortsatt litt til... Du kan jo spørre de på apoteket, de vet det helt sikkert!
tessa 82 Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jeg bruker noe som heter gravid fra nycomed. Det inneholder folat + vitaminer og mineraler som du trenger gjennom svangerskapet... Veldig smart synes nå jeg -så slipper jeg å bekymre meg over at jeg kanskje ikke får i meg det jeg bør...
anni69 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2006 ok, da kjøper eg en boks til. Husker at legen min sa jeg bare kunne slutte med de med 1 mann. Men husker sjølvsagt ikkje kor langt eg var på vei.... Takker for svar
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Hvorfor må vi ta folat.??? Vet at det kan minske risikoen for brokk osv, men hvorfor...? Hva er det vi ikke spiser som er i folat...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå