Gå til innhold

Vognpose! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morgen, men har enda ikke vært å kjøpt vognpose. Planen er å kjøpe en Ticket to heaven-pose, og den var de tom for i butikken, og de ville ikke få den inn igjen før nå i november (dette var to måneder siden) Har ikke vært å sett om de har fått den inn enda..

Men nå er jeg litt usikker på om jeg vil ha denne posen. For den er ikke så stor, så jeg lurer på hvor lenge jeg kan bruke denne? Og om jeg kanskje må kjøpe en ny, større pose til neste vinter? Hva tror dere? Hva har dere kjøpt?

Jeg har en teutonia spirit s3 vogn, som posen skal passe nedi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg arvet en voksipose da jeg gikk med 1. mann, så da blir det det jeg skal bruke igjen. Hadde jeg ikke hatt det så hadde jeg kjøpt en dun pose tror jeg (sånn med glidelås). Blir egentlig irritert over all knytingen på voksien.

Skrevet

jeg har en voksipose, sort og grå, skikkeli flott.. er vant til den knytingen, jobber i bhg så..

men har oxo sydd emg en pose, selv, med glidelås i siden, og i fleece, som jeg har fortet med vatt, til å bruke når det ikke er minusgrader, da voksien blir utrolig varm..

skal oxo bruke fleeceposen inne, når babyen sover inne i senga/vogna/baggen.. kan jo bli kaldt inne å, hvertfall her da..

regner med at voksien kan fort bli "klompete" i en sånn liten fancy vogn som du har?

Skrevet

Jeg har endt opp med å bestemme meg for odenwälder lammy xl pose. Denne, og den holly-posen til odenwälder er begge lange poser, som kan brukes i mange år på ungen :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Tror også at voksiposen blir litt for stor for vognen min. Men jeg skal se litt på odenwalder posen og sammenligne den med Ticket to heaven posen :)

Skrevet

Jeg har kjøpt den nye typen voksi pose med spenner fremfor knyting. Den jeg har er tilpasset de litt mindre vognene og går fint i min skater-bag. Den heter voksi aktiv 0-3 (se www.voksi.com). Den kan vaskes i maskin på 40 grader, så veldig praktisk. Kommer som standard med hard bund slik at du kan bruke den som "bag" når babyen har vokst ut av vognbagen (praktisk for oss som må bære barna opp trapper).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...