Gå til innhold

I dag:

Anbefalte innlegg

Skrevet

så fikk jeg det kikket.. har vasket klær.. støvsuget, tørket støv osv osv.. i hele dag..

Har til og med strippet sofan for å vaske trekkene..

Hva sker da? dette er absolutt ikke meg.. skulle tro jeg var spinnvill.. :) ha ha.. haltende høygravid kvinne som ikke klarer å bøye seg for å ta på skoene engang i full sving.. samboeren tror jeg har klikket helt..

Tralla la la.. får ta vinduene med det samme da:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi..

ikke så interessant innlegg skjønner jeg:) (ler:)..

Så flink du er "hjelpes meg", kanskje du har fått kikket før fødselen starter vettu:)

ha ha ha.. han en strålende lørdagskveld alle sammen:)

Skrevet

Jeg er helt omvendt i dag. Var ute på shopping i dag, og var helt skutt etterpå, og er det fortsatt. Og jeg som hadde så mange planer for i dag, skulle også vaske og rydde. Men orker ingenting, har sovet på sofaen nå, og er fortsatt like gåen. Du kan jo få komme til meg og vaske hvis du fortsatt har det kicket, hehe.

Skrevet

oi ja da er du flink! I dag har jeg kun sittet på rævva har jeg følelsen av. har t.o.m. klaget fordi jeg kjeder meg, uten å gjøre noenting med det, hehe! men som du sa om deg selv, jeg klarer jo ikke ta på meg skoene uten å bli andpusten, da. og i dag spurte mannen min "hva er det, er det noe galt?!" og jeg lurte på hvorfor han spurte, og da svarte han "du sukker og stønner så fælt!" og da måtte jeg ærlig talt si at jeg gjør det uten å vite det sjøl, hehe!

kjekt med sånne kick av og til da, man får gjort mye da. :) jeg selv jobber med å manne meg opp til å skifte sengetøy, utpå dagen engang i morgen, haha... ;-)

Skrevet

Å ja, du er så flink så! Masse skryt skal du få av meg iallefall.

Jeg har også hatt aktive dager de to siste dagene, også med type vaske- trekket -av- puter -dag.

I dag har jeg baka to kaker,og for meg er det et under av de sjeldne. Jeg er ikke noe bakedame, og trengte en hel dag på iallefal den ene kaka. ( den andre har jeg laga 6942 ganger før, så den kan jeg).

Nå har jeg masse småvondt, så jeg håper ting er på gang. Wheee, evig optimist! (ul termin i morgen)

Skrevet

hei hei

Det enesete som er kjipt nå er at jeg har satt i gang og vasket alle putetrekkene... så vi har ikke noe å sitte på...

ja ja, vi får legge på et laken så lenge.. hi hi..

Men, desverre så er det mer rotete her nå enn det var da jeg begynte.. er ikke det typisk da!!!!?

Skrevet

Typisk at det blir mer rotete ja! Men det pleier å bli veldig bra til slutt. Jeg har fått ryddet hele boden min i dag... (skal flytte i løpet av des.) Og det var deilig å få det gjort! Kastet en masse dritt (og tatt vare på like mye)

Tror du kanskje har startet redebyggingen din allerede!!! :-) Du kommer nok til å være lit sliten i morgen, tror jeg. Har sånne perioder selv, men de går fort over. Tror det blir værre når fødselen nærmer seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...