Gå til innhold

Stikker der nede, hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det?? Er forferdelig ubehagelig, skjer når jeg går. kynnerene kommer og et lite sekund kjennes det ut som jeg må tisse, før det går over i en skarp smerte.. Vanskelig å forklare.. Kjennes nesten ut som jeg blir stikki av en jernpinne oppi der. Hva i all verden er dettte forno da?? Varer aldri lenge , toppen et sekund eller 2... Noen som vet hva jeg snakker om??

Ellers har kynnerene blitt intense, våkner opp flere ganger om natta, og har problemer med å sove pga det. Magen blir steinhard, og endel mensmurringer. Håper det skjer no snart:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig, kjennes ut som en strikkepinne ikke sant? Det er masse nervetråder der nede, og bebyen kommer borti disse innimellom. Eller bekkenet beveger seg og disse nervetrådene slår inn. Har hatt det i alle svangerskap, helt ufarlig. Og ikke veer....

Skrevet

høres ut som den meeeget ubehagelige stikkingen i bekkenbunnen jeg hadde da jeg først fikk bekkenløsning. de sier det kan kjennes sånn når hodet festes, som du har en svær sak oppi der nedi..

vet du om hodet ar festet seg? jeg har sånn jeg nå, å ingen rier her ...

Skrevet

Ja noe sånt har eg og kjent, men bare eit par ganger for noen dager siden. Ganske ekkelt, men veit ikkje ka det er. Kan jo ha noe med at babyen begynner å gå ned i bekkenet, å da presser meir på blæra kanskje......Eg har og begynnt å vokne om natta av at eg har litt stikking eller noe i magen, sikkert bare kynner som har blitt litt verre. Håpe noen andre kanskje veit meir om det tisse greine, for det er ganske vondt det sek. det tar i ....

Skrevet

Ifølge legen min "skriver" disse smertene (har akkurat det samme, ganske intenst til tider) seg fra bekkenet, og da jeg mente på at det er jo INNI magen, så sa hun at det er umulig å definere så bestemt hvor smerten kommer fra. Og selv om legen min er av den gamle skolen som synes at det bare er tull å bekymre seg, så har hun nok sikkert rett, for ellers er jo alt som det skal :) Så det er vel den lille som gjør krav på enda litt større plass.

Skrevet

Strikkepinne ja... det var ordet jeg leta etter;-) Tusen takk for oppklarende svar!

Skrevet

Jeg har fått det nå de siste dagene, har termin 15.nov, og jeg selv mener det er bekkenløsning.

Skrevet

Jeg har stikke smerter nedenifra og det kommer av at snuppa ligger veldig langt nede og presser på bekkenet mitt... hun driver å fester seg ifølge legen :) så nå er jeg klar for litt action snart!!

Skrevet

Jeg har også sånn stikking der nede.. og termin er 4.januar så en stund igjen.. Jeg hadde sånn stikking de siste ukene av svangerskapet sist.. Jeg hadde ikke bekkenløsning og har ikke tenkt at det har noe med det å gjøre.. Det er iallefall normalt, det er sikkert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...