Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Hei, er 19+2 og har kjent liv naa i et paar dager. Det jeg lurer paa er at bevegelsene er saa langt nede i magen - rett over skambenet eller ved siden av, under liksom. Er det saann hos dere ogsaa? Hvor kjenner dere bevegelsene?
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 jeg kjenner det avogtil ganske høyt oppe..over navlen...trodde ikke dette var normalt men..har ikke spørt noen heller.. men ellers kjenner jeg det under navlen over alt..hehe...tror det er en aktiv liten tass
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 er 16+1 i dag og har kjent liv siden uke 13..det er nedefor navlen jeg kjenner småe bobler som sprekker..varierer litt på sidene.Killer...kjempe gøy
mokka23 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 I begynnelsen når jeg kjente liv, var det mest nederst i magen som du sier, men nå, (er i uke 27) er det overalt!
missmam Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Kjente mest neders i magen jeg også.. Men nå er det ove alt.. Har begynt å kjenne kroppsdeler også det er så spennede å være gravid! Stor koser meg ! Er 27 + 1
snartmammapåny Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 stort sett nede ved skambeinet som du;) var vel en kveld jeg kjente det oppe på den ene siden, men er stor sett bare der nede;)
Gjest Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Takk for alle svar - hjelper alltid med andres erfaringer!
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Hei! Nede ved skambenet her også, men i tilegg på sidene midt i mage, rundt navlen og litt over navlen.. Vesla er aktiv og snur seg stadig vekk;) Bevegelsene kommer anpå om hu ligger med hodet opp eller ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå