gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 jul? og hva ønsker dere, dere? jeg gleder meg masse, det er jo sååå kos med jul da dere;) jeg ønsker meg en del babyutstyr og klær:) klem fra,
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 ja jeg vet jeg gleder meg masse til jul,sambo skal ønske seg digitalt kamera av sine besteforeldre sånn at vi kan ta masse bilder av gutten vår når han kommer.. jeg ønsker meg bare baby ting elsker jula,hele atmosfæren rundt liksom... MÅ ha snø da...ellers blir det litt trist
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Gleder meg veldig til jul, og ønsker meg det som jeg har ønsket meg de siste årene... Det som jeg ikke har fått da... i tillegg ønsker jeg meg en vugge til babyen som kommer til våren (av erfaring fra sist blir senga for stor for en liten baby)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Gleder meg veldig til jul..har kjøpt julegaver,har igjen noen enda.Julekortene er ferdig skrivet,venter med å poste de.Ønsker meg ingenting til meg selv å år.Ønsker meg gaverkort på barnebutikker,ting og tang til babyen.Det er jo en del som må kjøpes inn til babyen...førstefødene er jeg oxo så jeg har ingenting fra før.
DK+2 Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Æ har ingenting til babyen, så ønske mæ alt ifra barnevogn tell klea, må nok skrive ei ønskeliste tell mamma å pappa bl.a Ønske mæ ikkje nåkka ainna spesielt.... glæde mæ tell å pynte t jul å høre på julemusikk osv....
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Åh, gleder meg utrolig mye. Jul er den beste tiden i året. Koselig og masse god mat Har ikke ønsket noe spesielt til jul egentlig. Har nevnt digital kamera til de blivende besteforeldrene. Jeg synes det er veldig greit når man skal ta bilder av den lille
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 jaaaaaaaaaaaaa...jeg gleder meg masse...tenk å gå med en flott mage og to herlige nurk inni..er jo jul bare det=)hehe.. jeg vet ikke hva jeg ønsker meg,men babyting,parfyme,HH jakke,kosedress..+++ jeg kommer nok på noe mer etterhvert..skal bli så kos å være hos mine foreldre i år sammen med samboer...
Gjest Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 jeg gleder meg som en liten unge:) gleder meg til hele desember jeg... bakingen, ryddingen, julevasken, pyntingen, klementinene og alt annet godt jeg kan stappe i meg..)) jeg ønsker meg sakosekk, digitalkamera, alle tiders sangbok 1 og 2, porsgrunn porselen i serien nathalie.... kommer nok på mere etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå