Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 men er småsur og irritert på samboer.han har vært sammen med en kompis hele dagen,som han treffer og prater mye med ellers og (er naboer)våknet med at han var her og han er her enda.hyggelig kar altså,men ååå.syns liksom han kan bry seg litt mer med meg og oss.jeg har jobbet hele uka og skal jobbe i helga og hele neste uke,er dødsliten,småkvalm og syns han skulle vært sammen med meg.huset ser ut som et dass (noe det ikke pleier)men er helt utslitt.mener at han burde ha ordnet litt i huset,når ikke jeg klarer det nå,og det ser bomba ut,i stede for å bare farte rundt med kompisen og "leke" seg. kan han ikke bare oppføre seg litt voksent og ta ansvar?! syns IKKE det er rett at jeg skal ordne her nå.støvsuge,tørke,vaske og alt når jeg føler at jeg bare går i halvsvimet.skikkelig trett,sliten og energiløs.mens han som har fri i helga,energi og ikke er gravid bare skal sose rundt som han selv vil utn pliktene. beklager,men måtte få ut litt frustrasjon her.......... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7048227-litt-hormonell-idag-antaglig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 vet du hva? Jeg synes du skal ta deg en liten prat med samboeren din og spørre om han kunne tenke seg å ta i et et tak i huset i løpet av helga siden du føler deg sliten og slapp. Gutter er gutter altså! Det er ikke det at de vil, men de ser bare ikke dritten slik som vi jenter gjør. Er det kanskje sånn at det vanligvis er du som pleier å ta husvasken? Det er slik hjemme hos oss og her ser ikke samboer at huset flyter over hvis jeg er syk og ikke får til å vaske og rydde.... Men hvis jeg sier fra til ham om hva som må gjøres (gjerne en dag eller 2 før det blir krise) så tar han det han altså. Men det er litt viktig at det ikke må skje med en eneste gang, for da har han plutselig tusen andre planer. Så jeg gir ham en tidsfrist på en måte jeg da. Funker bra hos oss:) Så jeg skjønner deg godt jeg:) Dete r ikke noe morsomt når du føler du drar lasset alene. Jeg er sikker på at han forstår mye hvis du setter deg ned og tar en prat om hvordan du føler deg og forteller ham hva du vil trenge hjelp til fremover. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7048227-litt-hormonell-idag-antaglig/#findComment-7048708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 11. november 2006 #3 Del Skrevet 11. november 2006 Og en annen ting som jeg og har smertelig funnet ut av er at det ikke nytter å hinte at kanskje de kan hjelpe til eller at det og det trengs å gjøre, men man må si klart i fra. Ellers forstår de ikke det hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7048227-litt-hormonell-idag-antaglig/#findComment-7049832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå