Gjest Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg bor i Sverige, og her er det en helt andre navn som "florerer"... F.eks navnet Markus er det svaert få barn som heter, alle "Markuser" er 25-35 år gamle. Vel, her kommer noen eksempel, det er barn jeg kjenner eller kjenner til. Guttenavn: Jentenavn: Lukas Amanda Carl Alva Tage Alma Elton Astrid Wilhelm Emilie Wilmer Moa William Tindra Melvin Tilde Melker Tilda Neo Matilda Liam Meja Olle Leja Adam Elsa Alfred Elma Anton Filippa Alvar Svea Agaton Wilma Isak Tuva Ja, det er hva jeg kommer på i farten. Var det noen navn du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 Hoppsann, jeg trodde jeg lagde to kolonner, en for gutte- og en for jentenavn, men håper dere skjönner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 11. november 2006 #3 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg er veldig begeistret for Tindra og Moa, forøvrig er Sune og Love guttenavn jeg har sans for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. november 2006 #4 Del Skrevet 11. november 2006 Kjenner en liten Meja... og synes det er et fint navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cirkline..har to store ..++ Skrevet 11. november 2006 #5 Del Skrevet 11. november 2006 Meja, Tindra og Moa var helt nydelige... og så kan j nevne Linnea som j liker veldig godt...kanskje noen av disse kunne la seg kombinere? `Lukas er kjempefint!!!! ...August og Gustav liker j også godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 12. november 2006 #6 Del Skrevet 12. november 2006 Liker mange!!! Wilhelm Wilmer Neo Anton Alvar Isak Alva Moa Tilde Filippa Wilma men mange andre som er fine også!! Liker også navn som Sanna, Thelma, Lova, Isa, Linus, Elliot, Albin, Love.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå