Gå til innhold

gleder meg til å bli "god igjen"

Anbefalte innlegg

nå begynner det altså å bli tungt å være gravid.

kroppen er tung og stor,bekkenet verker,tisse hvert 5 min,kynnere +++.

å man begynner nesten å tvile på om det noen gang kommer til å bli bedre. selv étter at babyen har kommet.

men så tenkte jeg tilbake sist gang jeg var gravid og fødte.

jeg følte meg SÅ lett og "frisk" etter fødselen.

det var som om en KJEMPE "sten" var forlatt kroppen min.

selvfølgelig var man litt øm i "skrittet".

men jeg følte meg som en super kvinne.

det kan også være jeg hadde den følelsen fordi kroppen min var fyldt med adrenalin pga fødselen.

jeg håper at jeg får den "følelsen" igjen.

at kroppen blir min igjen.

å at den ble "bra" så fort igjen.

alle de "små" plagsomme ting,ble HELT borte.

er det ikke et ordtak som sier at "smerte fordriver smerte"?

yes......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7048088-gleder-meg-til-%C3%A5-bli-god-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så enig !

Gleder meg sånn til å kunne sove mer enn to timer sammenhengende, kunne snu meg kjappt i senga, løpe, hoppe og bøye meg uten å få vondt.

Nå er hvert spark smertefullt og disse innmari kynnerene og bekkenet som smerter

*klage, klage*

Annonse

Å huska d kicket etter forrige fødsel... va heilt gira og hyper æ... vannet gikk jo søndagskveld... så hadd jo ikke søv sia søndagsmorran... men mandagskveldn sleit æ me å få søv... hadd da ikke heilt rå å lokk att øyan heller... mått bærre se på frøkna som lå i sænga si ved sia a mi :D

Stakkars sambo va jo trøtt som en strømpe kl. 12 på formiddagen så da mått æ send han heim å søv litt ;D

Men det skal da sies at æ va i super form gjennom heile svangerskapet og hadd en kjæmpe lett fødsel... kun risposa og akkupunktur :D

Håpa æ får samme kicket denne gangen og e i like go form etterpå... får næstn et lite kick a å tenk på det... også fikk æ løst på Kick-lakris nu ;D Må gå i godis skoffa og se om der e nån :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...