Gå til innhold

Dere fra Harstad her inne..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bor inni Oslo,men flytte uttafor snart da. Har hatt adresse her siden forrige vår,så e relativt fersk i hovedstaden! :-) E 28 år og vente min første... E ikkje så langt på vei,så har ikke så lyst å si kæm æ e enda,har avslørt så mange detalja mtp nicket mitt i div. innlegg tidligare.... *pratesjuk*

Du sjøl da? Langt unna byen,eller? alder? Åh,lure sånn på kæm alle dåkker e!? Nyskjerrig! Bli godt å kunne lette på sløret etter 12 uka!

jeg er 23, bodd her i 3 år, kaffør fløtta du sørover?

bodde først inni byen, nu bor vi i bærum, e fint å barnevennlig, har ikke løst at jenta mi ska vokse opp mett i sentrum. men e ofte inni byen, på kafea, shoppe eller bare trille tur i frogneparken.

kor langt e du på vei? mye kvalm? æ e kjempekvalm, slitsomt.

sjønne ka du mene me at harstad e en sladreby, hehe...

Huff, ja,skal ikkje gjøre så mye gærnt der før det sprer sæ... :.-) Har egentlig ikkje bodd der fast på flere år,men e jo en del hjemme på besøk hos foreldran mine:-) Ddu e nok sikkert litt for ung tel at æ skal vite kæm du e(siden æ har bodd borte),dersom du ikkje e søstra til kjentfolk da:-) Flytta hit fordi mannen min bodde her da vi møtte hverandre,og vi bli vel væranes foreløpig. Han kommer ikkje nordfra...

E bare 6+6 idag,så har enda lenge igjen,og det kan jo fort gå gærnt! E ganske dårlig nu om dagan,kvalm,trøtt,slapp,fles som blanding av influensa og spysjuka.:-( bli vel verre også! Hurra! Kor langt e du på vei da?

Vi flytte ut til Røyken kommune,Slemmestad,har kjøpt hus der,så nu får vi det også barne- og hundevennlig :-)

åja, slemmestad e fint:)åsså får man sikkert mye mer før pengan der ute åsså. vi bor i et knøtt lite enderekkehus, e dyrt å bo i bærum.

e faktisk ikke helt sikker på kor langt æ e på vei, har ikke vært til første kontroll hos legen enda, bare snakka me ho på tlf, ganske sikker på at første dag i siste mens va heilt i sluttn av september, så e da sånn cirka like langt som dæ?

ska du opp t jul? det ska vi, samboern e hær ifra så vi reise opp anna kvær jul, glede mæ t jul:)

Da e du sikkert ikkje langft unna mæ,nei. Hadde første dag av siste mens 23/9,og ble gravid en gang mellom 6 og 10/10. (du kanr egne ut på kalkisen på www.babyverden.no)

Har ikke bestemt oss ang. jula,men har jo litt lyst å feire første jula med baby hjemme,og da e det jo egentlig svigers si jul nu da... Men vil gjerne hjem da! Mannen min e ikkje så nøye på det,men får jo litt dårlig samvittighet da... vi har prata om at han kjøre sørover,og æ drar nordover i jula,for han jobbe tel 22-23,og da e det ikkje flere flybilletta... Vi får se! Bli kos uansett,forrige jul va vi ute å reiste,så hatt hvit jul eller vinter på 2 år!

Hei! Jeg har foreløpig termin 4 juli! Så artig at det er flere her inne fra Harstad. Jeg vil også være anonym inntil videre. Er bare i uke 8. Det er første gang jeg er gravid så dette er skikkelig merkelig for meg. Og så er jeg superkvalm. Har vært det i 4 dager nå. Det varer hele dagen, holder på å bli gal...men jeg er veldig glad fordet. Føler at jeg har en stor liten hemmelighet i magen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...