Agne Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Arb. helg igjen og da får jeg hemmelig tilgang til dere. huff disse dataproblemene våre. Nå går jeg bare rundt og venter på resultat av sjekketrikset forrige helg. Er nå kommet til dag 17. Åh jeg er så spent. Har jo fått en del endringer i kroppen etter oppstart m. akkupunktur. Har nå hatt 5 behandlinger fordelt m en beh. pr uke. Akupunktøren er veldig fornøyd med kroppens responser på beh. Har bl.a fått pms "plager" noe jeg aldri før har hatt. Jeg har dessuten hatt to el siden oppstart hos henne. Jeg er for tiden inne i en veldig pos. periode, noe som nok har sammenheng med noen av de historiene som akupunktørdama forteller meg om andre som har slitt og blitt gravide etter aku. ser at det er kommet mange nye hit inn siden sist. Velkommen til dere.
Bjelle Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Dette høres jo så bra ut! Utrolig at man skal hilse pms-plager velkommen, men sånn er det når man jakter på EL&co (egentlig vil man jo ikke ha dem, men de gir jo i det minste en indikasjon på at ting er i orden). Jeg tror jeg må finne meg en akupunktør i nærheten altså :-) Hadde du EL for 7 dager siden? Dvs at du har ikm om ca en uke da.. da er det bare å finne på masse for å få tiden til å gå fort. Lykke til og fiks dataproblemene :-)
skifer Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Spennende Agne. Får håpe det ble full klaff forrige helg:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå