nr3ifarta Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Noen som har erfaring med dette eller veit om noen som det har funket på?? teen er iallefall god!!
lykkeligmed3 Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg drakk den teen tre ganger til dagen og tok i tillegg bringebærbladkapsler. Vet ikke om det funka men jeg fikk veldig mye kynnere av kapslene. Teen og kapslene skulle vel også hjelpe på tøyligheten nedentil og at livmoren skulle trekke seg snarere i sammen etter fødselen. Jeg slapp å sy denne gang, til tross for hyperrask fødselforløp/fødsel, jenta var også over 4 kg. Var i veldig fin form etter fødsel også. Om noe av dette skyldes bringebær eller ei vet jeg jo dessverre ikke, men teen var veldig god:)) Lykke til
Lystpåentiljeg Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Hørte at man måtte ta bringebærkapsler for at dosen skulle bli stor nok, og at det bare skulle hjelpe livmoren å trekke seg sammen raskere etter fødsel. Hehe, akkurat det har ikke bekymret meg så mye, men hvis teen er et fullgodt alternativ og i tillegg hjelper på tøyligheten under fødselen så frister det jo litt mer da... Står det på pakken eller? Hørt at jordmødre anbefaler kapslene for folk som nærmer seg fødsel. Har også hørt at mange får kynnere av dem.
Desember17*overtid* Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Noen som har noe erfaring med kor lang tid fra ein begynner å ta desse kapslene eller drikke teen til noe begynner å skje? Er jo ikkje bra å stappe i seg dette for tidlig da, bør vel vente til uke 37 kanskje, eller????
Gjest Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Jeg startet med kapsler og te i uke 35.... Er nå i uke 39, og ingenting har skjedd ennå....Er på mitt andre kapsel glass...
hønsemor Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Hvor kjøper dere denne teen og disse kapslene??? Spesielt merke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå