keisersnittnr3 Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 hvilket vitaminer dere tar,har tatt folat og multivitaminer,men har hørt at folat slutter vi med etter uke 12:) Er der noe jeg skal ta utenom vitaminene,Tar ikke tran,sjølv om eg kanskje burde?
*orginalt* Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Jeg tar Omega-3 også. Hørt det skal være bra for utviklingen av hjernen til den lille.
tina 79:) Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Jeg tar omega 3, multivitaminer og folat. Det har kommet/ kommer nye retningslinjer på folatbruk nå, som sier at det er en fordel å ta det hele svangerskapet, kan bla forhindre spaltet gane og hareskår. Folat er veldig viktig i oppbyggingen av blodlegemer og celledelingen. Jeg kommer til å ta det til jeg er ferdig
*ønsker nr 2* Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 jeg drikke biovit jeg tar rett å slett vitaminer fordi jeg har liten matlyst, og derfor får meg nesten bare usunn mat, fordi det er det jeg vil ha. . så ta tar jeg biovit i tilleg
keisersnittnr3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2006 Takk skal dere ha jenter.Er noke nytt for kvart svangerskap. Skal fortsette med folat,pluss ta omega tre og vitaminer,så er eg på den sikre siden:)
tessa 82 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Tar omega-3 i tillegg til tilskudd for gravide...
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Omega 3 her... Jordmor anbefalte det
tina 79:) Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Bare pass på at det ikke er for mye A-vitaminer i tilskuddene. Hvis dere tar omega 3, så ikke bruk en som er tilsatt vitaminer i tillegg, da kan det bli for mye. Spør på apoteket hvis dere er i tvil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå