Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 At en dame som skriver at hun ikke vil amme lenger en 3 mnd får huden full av kjeft mens en annen skriver at hun bare ønsker seg en jente å blir svært skuffa over en gutt blir forsvart?
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 Si det... Ganske ille synses jeg =(
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Kanskje fordi hun som ikke vil amme lenger enn 3 mnd gjør et bevist valg om nettopp det? Hun andre kan jo ikke styre følelsene sine....
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Da må JEG få lov og si at jeg tror å huske at hun synes det var ille at hun tenkte sånn og at hun egentlig ikke ville amme i det hele tatt men skulle gi det en sjanse... Jeg kommer heller ikke til og amme lenge,hvis jeg i det hele tatt får melk..
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Synes jo begge dele må være opp til den enkelte. Noen gravide har vel tenkt godt igjennom det på forhånd hva de ønsker for den lille. Synes vi (hvertfall noen av oss) er flinke å dømme andre . Uansett om det gjelder amming, røyking, vekt, hvilket kjønn man ønsker osv. Vi skulle være litt snillere med hverandre. Man kan jo si sin mening uten å hakke på andre. "Javel, det er ditt valg. Jeg ønsker drimot å amme barnet mitt til det er 12 mnd." Uten å rakke ned på den som ønsker noe annet. Hvis dere skjønner hva jeg mener?
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Kjempe Baby4påvei =) Er så enig..skal jeg dømme de som velger å amme barnet sitt til de er over et år da?? Blir helt feil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå