Gå til innhold

Ka dåkk gjør i dag?

Anbefalte innlegg

Æ og snuskepetruska venta nu på at pappaen hennes kommer hjem fra svigersan... vi skal nemmeli tel føreldran mine og feir farsdag der i dag... så da bi det vel ei lita frøken som skal stoor kos sæ ilamme søskenbarnan sine :D

Men vi e jo så utålmodig...Sultn e æ å... å vi skal et elgkjøtt og fløtepoteta... å det bi godt :D Nam nam...

Ha en fin dag dåkker :D

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7047695-ka-d%C3%A5kk-gj%C3%B8r-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboer er på jobb til 21 i kveld. :( Kjeeeeder meg.... Skal gå en lang tur ( lang som høygravid : 500 meter kanskje, hehe). Har laget farsdagskort, sett litt tv, bimmet litt... Lage et eller annet godt til samboer kommer hjem. Strikke litt på babyteppet, kanskje sove litt da jeg ikke sov noe særlig i natt... Så vasker jeg litt klær. Herregud den dagen min er ikke særlig innholdsrik gitt! Tenkte meg til byen en tur, men Oslo på en lørdag... Grøsser...

Den middagen hørtes god ut Snupidupi!

Så koselig da... Skjønner godt at dere er utålmodige... Det hørtes kjemegodt ut!!!

I dag har jeg vært ute å kjøpt meg nye vintersko, måtte opp en str nå :))

og laget bursdagskrone til datteren til ei veninne.. 1 år på tirsdag!!!

Farsdagsgave har jeg også kjøpt...takket være Mensana, som kom med det fine pappa-diktet... ;)

Nå sitter jeg å kjeder meg egentlig, har lyst til å bake rundstykker, men tror ikke bekkenet tåler å stå så lenge idag... får se imorgen istedet.

Kos deg i farsdagsselskap....

og ha en fortsatt fin dag!!!

I dag har vi gått til byen, huff...slitsomt nå. Det er et stykke også...

Skal opp med bursdagsgave til min far nå. Ellers så skal vi bare være hjemme i dag. Imorgen skal vi til svigers og spise middag, og kaker. Etter det skal vi til det nye huset vårt og titte en siste gang før vi flytter inn!! Gleder oss til det!

Har ligget i sengen til nesten nå.... Får jo aldri sovet på natten lenger - og noe Må jeg jo sove... Våkna av at jeg trodde rumpa skulle revne (de beina inni rumpa altså) - det er vel bekkenet som utvider seg til barnet skal ut?? Nå skal jeg snart ut å kjøpe en bag til å ha med på sykehuset + en joggedress hvis jeg finner.... også noe fint til den vordende far!! Så skal jeg og sambo pakke bagen..... oj,oj det nermer seg... 23 dager igjen...

Annonse

Da e vi kommen oss heim fra farsdagsselskap.. va et kjæmpe go middag... har pakka alt førr mye kake, milkshake etc. etc. i oss... frøkna som ikke får barentv godis tel vanlig... pakka i sæ så mye sjokolde i lamme søskenbarnan sine at det slutt så fikk ho et arti uttrøkk i fjæset... så ut som at det va nok sjokolade førr ei stund ja...

Nu har nu ho gådd ha lagt sæ i lamme han Grusomme Gabriel, regna med at det bi fort stillt ætter all sprenginga i dag... om ho ikke e førr sukkergira da ;D

Håpa dagen dåkkers har vært super...

Klem

Sambo å æ har passa guddattera mi i byen idag, før han dro på jobb.

Han kommer ikke jæm før 01. tia, så æ sitt nu hær å nyte mitt eget sellskap ;) Jaja, sånn sett så e æ jo ikke heeelt aleina en lørdagskveld heller, har jo småjentan i magen å en kattepus... hihi ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...