Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 11. november 2006 #1 Skrevet 11. november 2006 Har i de siste dagene kjent masse liv. Mye sparking og romstering. Sparker mye rett ned på blæra mi som gjør at jeg må mye på do da. hi hi. flere som kjenner mye liv nå? er 20 uker
Gjest Skrevet 11. november 2006 #2 Skrevet 11. november 2006 ja samme her . har kjendt liv en stund nå kjempe spennende
Jente19*31.01.07* Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 jeg kjente ikke så mye liv før.. det var liksom bare noen spark her og der.. Kom fram til at jeg har en ganske rolig baby.. å det skal jeg ikke klage på Men nå er hun litt mer aktiv.. ikke så mye enda, men jeg tror ikke hun blir noe særlig mere aktiv heller jeg da.. både jeg og faren er veldig rolige personer så det er jo ikke så rart hvis hun bli rolig hun og=) Er 27+3 uker.. bare så du vet det liksom:p
<3MammaMia<3 Skrevet 11. november 2006 #4 Skrevet 11. november 2006 Det er så gøy å kjenne den lille inne i magen.-) hehe.... Jeg er i uke 27 nå,men kjente liv allerede i uke 18.-) Nå kjenner jeg det daglig,tror den lille begynner å få sitt eget sove mønster! H*n er vertfall veldig aktiv på kvelden og tidlig om morgenen:-) Jeg ser at hele magen beveger seg når h*n holder på som værst inne i magen:-) Det er ordentlig kos å kjenne at den lille har det godt der inne:-)
tuppen og lillemor Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 ja her er det mye liv, spes om kvelden, jeg har kjent det daglig siden uke 16. dette er min 3. kjempe deilig m de små sparkene.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 blære = trampoline trur jeg
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Ja, det er så herlig! Jeg har kjent bevegelser og spark hver dag i ca en uke nå :0) Kjenner det også godt på blæren, ja... Og så er det bare å glede seg til babyen er kjempestor og sparker mamma så det gjør vondt....he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå