Gå til innhold

Plutselig masse liv i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene kjent masse liv. Mye sparking og romstering. Sparker mye rett ned på blæra mi som gjør at jeg må mye på do da. hi hi. flere som kjenner mye liv nå?

er 20 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente ikke så mye liv før.. det var liksom bare noen spark her og der.. Kom fram til at jeg har en ganske rolig baby.. å det skal jeg ikke klage på:P

Men nå er hun litt mer aktiv.. ikke så mye enda, men jeg tror ikke hun blir noe særlig mere aktiv heller jeg da.. både jeg og faren er veldig rolige personer så det er jo ikke så rart hvis hun bli rolig hun og=)

Er 27+3 uker.. bare så du vet det liksom:p

Skrevet

Det er så gøy å kjenne den lille inne i magen.-) hehe....

Jeg er i uke 27 nå,men kjente liv allerede i uke 18.-)

Nå kjenner jeg det daglig,tror den lille begynner å få sitt eget sove mønster! H*n er vertfall veldig aktiv på kvelden og tidlig om morgenen:-)

Jeg ser at hele magen beveger seg når h*n holder på som værst inne i magen:-)

Det er ordentlig kos å kjenne at den lille har det godt der inne:-)

Skrevet

ja her er det mye liv, spes om kvelden, jeg har kjent det daglig siden uke 16. dette er min 3. kjempe deilig m de små sparkene.

Skrevet

blære = trampoline trur jeg

Skrevet

Ja, det er så herlig! Jeg har kjent bevegelser og spark hver dag i ca en uke nå :0) Kjenner det også godt på blæren, ja...

Og så er det bare å glede seg til babyen er kjempestor og sparker mamma så det gjør vondt....he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...